Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

reclame

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
emmanuelle View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: reclame
    Posted: 11 Mei 2014 om 18:13
Hallo iedereen,

Kan er mij hier iemand helpen.

Zoals jullie al wel zullen weten doe ik sinds kort tupperware en ben ik dus een consulente nu moet ik party's boeken maar dit vlot niet zo echt zoals het zou moeten en ik moet dus ook reclame kunnen maken maar het lukt niet zo ik heb zo geen idee hoe ik dit moet/ kan doen ik heb wel visitekaartjes laten maken en dit bij mij in de straat in de brievenbussen gestoken maar geen reactie.

Op welke manier zouden jullie reclame maken??? 
Alle tips zijn welkom.

Ook mensen die zeggen van ooh dat zou ik wel eens willen doen laat het mij maar weten of heb jt vragen je weet mij te vinden :-).

Groetjes en mercikes al.
Emmanuelle

ik heb een eigen facebookpagina en dat is je hoeft enkel de link de kopieren
https://www.facebook.com/pages/Naai-en-breiwerk/404466519656117?ref=hl
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 19:01
Misschien flyers maken: op het raam plakken, in buurt supermarkt, clubhuis, bibliotheek,....

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 20:47
Ik ben sinds januari ook Tupperware demonstratrice (zoals ze dat in Nederland noemen), al vind ik consulente wel mooier klinken. 
Afspraken maken is ook niet mijn sterkste kant. Wat ik merk dat werkt is een cadeautje extra geven, bovenop de afspraken maker. 
Verpak op een leuke manier iets, bijvoorbeeld zoals ik met Pasen heb gedaan, de eierlepel, daarop een briefje met extra cadeautje, daarop een paasei. Verpakken in een doorzichtig folie, lintje eraan, klein kuikentje erop. Zo een stuk of 5 lepels op een mooie schaal (Allegra serie ofzo) en dan zeggen dat ze een extra cadeau krijgen. Mensen zijn nieuwsgierig en hebberig. Er is er altijd wel 1 die er in trapt. Als extra cadeau kun je een spatel, siliconen kwasje, quickbite of iets doen, dat heb je nog wel snel terug verdient. 
En op de markt gaan staan en mensen aanspreken, foldertjes of boekjes uitdelen met je gegevens erop. 
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2014 om 21:51
Hallo Zazia 
Oooh mercikes voor de leuke tips.
Ik speel wel vrijblijvend met de mensen die willen op een demo het fifty  fifty spel.
Als je daarvan de uitleg eens wilt kan ik het je wel doorsturen via email.
Maar het moeilijkste is zo mensen vinden ik heb maar tijd meer tot 25 mei en dan loopt mijn kwalificatie af dusja.

Oke ik ga dit eens proberen en hopelijk lukt het

Groetjes en merci
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 10:01
Ik wist niet eens dat het nog bestond, Tupperwareparty's. Maar ik ben nog steeds heel tevreden over mijn koektrommels, slabak, taartschep en hamburgerpers, dus ik hoef er niet meer heen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 13:21
Hoi Magtelt,

Ja hoor dat bestaat nog steeds.

Het is beetje ver he van Oudenaarde naar bij jou voor eens te komen en ik weet zelf niet of dat haalbaar is met het openbaar vervoer want wij hebben geen eigen vervoer dusja.

Groetjes 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 16:49
Ik heb verder geen Tupperdingen nodig, ik vind het wel heel jammer dat de hamburgerpers uit het assortiment gehaald is. Die is toch zo handig.

En in mijn jonge huisvrouwjaren werd er altijd beweerd dat die voorwerpen levenslange garantie hadden en dat je altijd kapotte deksels en andere onderdelen kon vervangen. Later bleek dat je tegen inlevering van je kapotte spul nieuwe met korting kon kopen. Die meneer Tupper is schathemeltjerijk geworden door het idee van zijn secretaresse, die hij later na haar pensioen met een kleine fooi had afgedankt.

Maar het is goed spul, dat moet worden gezegd. Hier werd het ook wel eens op de markt of in de Plus verkocht. Er heeft in de Oranjerie ook wel een stand gestaan. Daar kon ik toen nog net twee hamburgerpersen voor mijn zoon en dochter kopen.

Je zou een party in een café of kringloopwinkel moeten kunnen organiseren, ergens waar mensen gewoon binnenlopen.

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 17:21
De garantie vind ik ook wel eens tegen vallen hoor. Levenslang is 30 jaar geworden, als iets kapot is wordt het niet meer vervangen door een soortgelijk product, maar krijg je een tegoedbon voor de huidige waarde (wat altijd best weinig is). Maar als er nog vervanging mogelijk is, dan krijg je het meestal ook wel, al heb ik sommige dingen wel 3x in geleverd. 
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 18:07
Hoi 

De hamburgerpers is terug hij staat nu in de folder voor 6.50 euro.

Ik heb onlangs stukken van mijn meme ingewisseld omdat deze defect waren en die waren al 20 jaar oud en het is vervangen geweest.
Zou dit bij jullie andere regels zijn dan hier? zazia

groetjes 
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 19:26
Misschien dom maar wat is een hamburgerpers?
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 22:30
In Nederland is de hamburgerpers niet in de folder. 
Volgens mij ligt bij vervanging veel aan wie de spullen controleert. 
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2014 om 06:25
https://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=SydPJDi8tMOJfM&tbnid=4ikiUylf1DI8FM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.2dehands.be%2Fkeuken%2Fservies-keukengerei%2Ftupperware%2Ftupperware-hamburgerpers-145629532.html&ei=zZ5xU9rdGaOk0QX_g4GgDA&bvm=bv.66330100,d.ZGU&psig=AFQjCNH7Fa4KJZE1vBQTFYi4WJdSoheaEw&ust=1400041532552076

Hallo Bettyklein dit is een hamburgerpers 
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2014 om 06:53
Hallo Zazia 

Bij ons staat die in de folder van week 21-26 van 19/5/2014 tot 29/6/2014.

Deze staat in het foldertje van de adaptachefhakmolen.

Groetjes 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2014 om 12:58
Een hele tijd geleden is er ook over die pers gesproken. Je hebt een plastic ring, een rond bakje en een rond plaatje met handvat. Ik vet het bakje en de plaat in met olijfolie, dat scheelt bakproduct, dan strooi ik gesnipperde ui, kruiden of paneermeel in het bakje, plaats de ring,, doe er een stuk gehakt in, strooi hetzelfde nog eens en ga met mijn hele gewicht op het ronde plaatje hangen. Dan heb ik een mooie hamburger gemaakt, die alleen nog gebakken hoeft te worden.

Ik vind het fijn dat hij terug is en de prijs is nog hetzelfde. Ja ik heb hem natuurlijk in guldens betaald in de oertijd.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns