Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eindelijk tijd om te haken!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eindelijk tijd om te haken!
    Posted: 19 Mei 2014 om 11:36
Ik ga eindelijk toekomen aan weer wat haakwerkjes. Volgende week woensdag gaan we er even tussenuit voor vijf dagen. Voor mij dus een hele goede reden om haaknaald, katoen en vulling in te pakken en eindelijk eens rustig te kunnen haken.

T is ook mijn eigen schuld hoor. vind alles te leuk om te doen en kom zo dus niet aan haken toe. Overdag werken, 's avonds ben ik op de dansschool en als ik een keertje vrij ben dan ga ik wat leuks doen met de dochter van mijn partner of ik ga mijn neefje van 1 opzoeken!

groetjes
Knutselaartje
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2014 om 15:19
Veel haakplezier Knutselaartje!
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2014 om 16:05
thanks cully, kijk er nu al naar uit!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2014 om 08:57
Veel plezier.
Geniet ervan
Back to Top
Goanne View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Goanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2014 om 15:46
Succes en geniet ervan.
Jou verhaal komt mij heel bekend voor.

Mijn haken schiet er ook bij in, ben druk met tuinieren. Als het een keer weer een regenachtige dag is ga ik weer lekker haken.
Dus voor mij is regen geen straf.

Groeten Goanne
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns