Website met ON-line garen? |
Reageer |
Autheur | |
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Mei 2014 om 13:04 |
Hallo Allemaal,
ik ben op zoek naar een Nederlandse website waar ON-line garen wordt verkocht, ik heb deze Duitse site kunnen vinden, maar helaas spreek ik helemaal geen Duits en zit ik met verzendkosten, weet iemand een Nederlandse site met deze garen? Ook bij hobbydoos kan ik niet slagen. http://www.online-garne.de/produkte.html?categories_id%5B0%5D=44&categories_id%5B1%5D=89&tx_multishop_pi1%5Bpage_section%5D=products_listing Mvg, Silvia
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoeken op google met het merk is hopeloos, maar als je zoekt met de naam van de wol vind je wel het een en ander
Dus op de site die jij noemt, de naam van de wol noteren en daarmee zoeken. (B.v. wol online linie 11)
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier kun je het bestellen http://www.wolwinkelhetzwarteschaap.nl/index.php?item=&action=page&group_id=10000031&lang=NLZij hebben ook een webwinkel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Ghiano
Groupie Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 94 |
Post Options
Thanks(0)
|
volledig overbodig maar dat is bij mij in de buurt! Een super verzorgde winkel, met een behulpzame eigenaresse en ruim gesorteerd! Succes ermee
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
niet overbodig ghiano het is altijd prettig om te weten of de winkel betrouwbaar is of niet
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hé Ghiano, ook bij mij in de buurt. Even naar je naam gekeken. Inderdaad erg Limburgs hoor. Ik woon in Wijlre, dus ik ben in een kwartier bij alle mooie wol die ze er hebben.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Ghiano
Groupie Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 94 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, ook ff gecheckt. We wonen inderdaad in de buurt van elkaar.. 10 min. rijden haha..
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |