haken met saskia wol van wibra |
Reageer ![]() |
Autheur | |
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Mei 2014 om 14:16 |
Hallo allemaal,
Haken jullie ook wel eens poppen en dieren met de saskia wol van wibra? Ik heb een aantal bollen van iemand gehad en nu vraag ik mezelf af of je daar ook mee zou kunnen haken en vooral of het dan ook nog een beetje mooi blijft. Groetjes Belinda
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je een beetje de berichten leest bij bv de creaties zie je meer dan geregeld dat men haakt met Saskia acryl
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Ik lees de berichten bijna iedere dag maar meestal als de saskia wol genoemd heeft men er een deken of sjaal van gemaakt dus vandaar mijn vraag of je er ook knuffels van kan haken.
groetjes Belinda
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Ik heb het gebruikt om Angelina de Ballerina van te haken, is mooi geworden. Staat hier wel ergens op het forum onder mijn creaties, ook Jip en Janneke van wibra garen (Saskia) gehaakt.
|
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Ik heb er ook wel amigurumi mee gemaakt op naald 3,5. Ze worden wel een stuk groter dan wanneer je het met Catania of Phildar Cotton 3 o.i.d. doet. Ik vind dat wel een voordeel want met katoen vind ik het best een gepriegel.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik heb pas deze knuffels er mee gemaakt. Wat zakdoek zegt, ze worden groter maar persoonlijk vind ik dat wel erg leuk :)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
carlaevelien ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Ik gebruik deze ook het meest. Ik vind het zelfs prettiger haken dan de meeste katoen, en wat er al gezegd is, het is ook vaak wat minder gepriegel.
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
![]() |
|
Bedankt voor de reactie's,
Ik ga morgen snel kijken of ze ook huidskleur hebben want dan ga ik eindelijk aan mijn cuddle baby beginnen.De andere kleuren heb ik al gehad ik mis alleen nog een kleur voor het hoofd. Groetjes Belinda
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Ik haak ook graag met de garen van de zeeman en de wibra en ook beestjes en poppetjes. Gaat prima.
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Heb er ook al popjes, babyborn kleren, knikkerzakjes en zo mee gemaakt. Haakt heel vlot.
|
|
Grx
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |