Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pc versus tablet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pc versus tablet
    Posted: 24 Mei 2014 om 15:34
Onlangs een tablet gekocht. Makkelijk om mee te nemen en ook om thuis bij de hand te hebben.
Nu valt me op dat ik bij sommige berichten geen tekst zie op de tablet, maar wel op de pc.
Bijvoorbeeld het antwoord op de hulpvraag voor vertaling turkse haaktermen kan ik op tablet niet lezen en op de pc wel.

Hebben jullie enig idee hoe dit komt?
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2014 om 19:18
geen idee
oant Sjen
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2014 om 20:43
welke browser gebruik je op je tablet?
ik lees dit forum meestal op mijn iPad, maar Appel heeft de akelige neiging om standaard alles in hun eigen browser Safari te openen, en dan is het een ramp. In Chrome is er geen probleem.

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2014 om 21:29
Ik gebruik Google Chrome op een Samsung tab. Ik kan wel in het menu kiezen voor "desktop versie gebruiken" Wanneer ik daarvoor kies dan zie ik de tekst in het antwoord wel heb ik nu gemerkt. Maar omdat dit meer dataverbruik betekent doe ik dat alleen bij een wifi verbinding
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2014 om 22:55
Ik kan het antword op mijn vraag wel gewoon op de tablet lezen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 10:11
Ik bekijk alles ook gewoon op de tablet en mobiel.
Kan alles prima lezen.
Je geeft aan in menu kiezen voor desktop versie bekijken?

Als je in het forum zelf helemaal naar beneden scrold kan je ook kiezen hoe je wilt kijken.
Deze al geprobeerd?

Daar werk ik nl ook mee
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 20:17
Ik heb het sinds vandaag ook opeens?!?
En ik kijk nu zeker al een half jaar via mijn tablet.

Zo heb ik sinds een tijdje ook dat ik niet meer kan pinnen van bijv youtube naar pinterest. Schijnbaar heeft voor de rest niemand hier last van. Ook van de helpdesk pinterest krijg ik geen oplossing.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 07:33
Cully, ik moest de desktop versie starten om jouw reactie te kunnen lezen. Terwijl ik de overige reacties wel in de mobile versie kan zien. Begrijp er niets van. 
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 08:58
Ik zie nog steeds alles. In ieder geval op mijn mobiel.
Zal straks een even op de tablet spieken.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 09:30
Ik zie nu mijn eigen reactie niet meer, wat raar opeens?!?

En als ik dan mijn reactie heb geplaats, dan is hij er opeens weer wel?!?
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 09:43
Raar
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 11:08
Is echt heel erg raar.
Heb net even mijn tablet gepakt.
En als ik het daar op mobiel versie bekijk dan kan ik alle berichten van iedereen lezen, behalve die van mezelf. Deze zijn niet zichtbaar.
Heel vreemd, want heb er nooit problemen mee gehad.

Op mijn mobiele telefoon is alles wel zichtbaar.
Zowel in mobiel stand als website stand.

Heel typische....
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 12:15
Ik heb het ook pas sinds een dag of twee, hiervoor nooit last van gehad. Misschien iets mis gegaan in de update van Chrome?!?
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 12:18
Zal vanavond mijn man eens vragen
Is nl een computer wijsneus Hihihihi
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 19:28
Ik heb de situatie even aan  mijn man uitgelegd en hij heeft er naar gekeken.
Het heeft in ieder geval niet te maken met de update van grome.

Op mijn mobiel heb ik de oude versie staan. Op de tablet stond de nieuwe versie.
Jeroen heeft deze versie eraf gehaald en de oude versie erop geïnstalleerd. 
Ook met deze blijven er berichten niet zichtbaar ( blank) .

Als je nu op het onderwerp klikt  ( degene die onderstreept is) boven het eerste bericht.
Dan worden de berichten wel zichtbaar. Althans..... bij mij.
Probeer het even, misschien werkt het bij jullie ook.

Het heeft in ieder geval wel met grome te maken.
Want wij hebben het in twee andere browsers geprobeerd.  En daar kun  je wel gewoon alles lezen.

Dus..... ????
Probeer de tip dje ik in mijn bericht schrijf, en wie weet
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 19:57
Bedankt Ien, maar de tip werkt niet bij mij. Het enige wat bij mij werkt is via de menuknop op mijn tablet " desktopversie opvragen " aanvinken. Maar een ander probleem wat ik ervaar, dat ik de smilies niet kan invoegen, blijft dan nog wel  bestaan. 
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2014 om 20:38
Originally posted by Ien Ien wrote:

Als je nu op het onderwerp klikt  ( degene die onderstreept is) boven het eerste bericht.
Dan worden de berichten wel zichtbaar. Althans..... bij mij.
<span style="line-height: 1.4;">Probeer het even, misschien werkt het bij jullie ook.</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Het heeft in ieder geval wel met grome te maken.</span>
<span style="line-height: 1.4;">Want wij hebben het in twee andere browsers geprobeerd.  En daar kun  je wel gewoon alles lezen.</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Dus..... ????</span>
<span style="line-height: 1.4;">Probeer de tip dje ik in mijn bericht schrijf, en wie weet</span>

Is bij mij ook de oplossing, dank je wel!!!!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 16:13
En sinds vandaag werkt die oplossing, bij nu opeens niet meer.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 16:29
Originally posted by Cully Cully wrote:

En sinds vandaag werkt die oplossing, bij nu opeens niet meer.

Heb je de nieuwe of oude versie van grome erop staan?

Ga zo even op mijn tablet spieken
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 18:59
Volgens mij de nieuwste.
Ik kijk nu via normaal ( ipv mobiel) en dan kan ik alles wel zien.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns