Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Slecht weer!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Slecht weer!!!
    Posted: 27 Mei 2014 om 14:08
Wat doen alle hobbydozen  met dit slechte weer??????

Ik ga zodra ik thuis ben (...en dus het slechte weer getrotseerd heb snel mijn haakwerk er maar weer bijpakken).

Ideaal tijdverdrijf met dit weer, al moet ik wel bekennen dat ik liever de zon zie hoor!

groetjes,
Knutselaartje
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 14:20
Ik ga zo weer aan de arbeid, maar als dat niet het geval was zou ik lekker gaan haken. Heerlijk weer ervoor. Voor de natuur kan het ook geen kwaad, alleen jammer voor de kinderen die met schoolreisje zijn. Unhappy
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 14:26
Ben aan het werk en kijk af en toe verlangend naar buiten. Vind het zo gezellig als het zo hard regent om dan lekker op de bank te zitten met een handwerkje.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 14:39
ben net thuis, heb wat huishoudelijk werk gedaan en ga nu lekker op mijn gemak verder met een verjaardags cadau
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 15:52
Alelmaal heerlijke bezigheden dus, alleen wel jammer van kids die vandaag een schoolreisje hebben!

Ben over een klein uurtje thuis en dan komt toch echt mijn haakwerk weer uit de kast!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 16:27
Ben door de regen naar de bieb geweest en heb er een sandra gescoord. Vanochtend heb ik een beetje zitten pielen op de breimachine,
in de tuin gewerkt en als het nou iets minder hard zou regenen zou ik daar nu ook zijn. Dit is perfect weer om plantjes te verpoten.
En om b.v. te lezen. Ik ben hard op zoek naar een geschikt patroon om te breien, maar ik weet nog niet precies wat ik eigenlijk wil Confused.
Dus ik blader mijn collectie breiblaadjes door - dat kan prima als het regent Smile
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 17:00
Ben net thuis van mijn werk.
Ondanks mijn hand toch aan de bak.
Ietwat aangepast, maar toch
Met dit weer had ik ook heerlijk met mijn handwerkje ip de bank gezeten. Nu in dit geval. Door met mijn boek die ik gisteren opgezocht heb.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 17:48
En ik zit/zat heerlijk in de veranda granny's aan elkaar te haken. Nou is dat niet echt het leukste werkje, maar met dat getik boven mijn hoofd best gezellig.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 18:11
Ergens heen gaan vind ik niet leuk met dit weer, maar ik kreeg pas regen op de terugweg van bieb, winkelcentrum en markt. En dan verheug ik me al op droge kleren en vind ik het diep in mijn hart wel lekker, zo'n mals buitje. Voor kinderen op schoolreis is het sneu.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2014 om 18:28
hier de halve dag al regen, regen en nog eens r...... met een handwerkje haken/breien de dag door gekomen, gelukkig gister al boodschappen gedaan (voelde de bui al hangen zeker) van mij mag t nu weer zomer worden hoor!
morgen  die eeuwige boodschappen weer doen !
dus droog aub!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 11:23
M'n Kinderen waren op hun botjes toe nat, koud en verdrietig. Wat was het jammer die regen, de hele dag! Zelf een broodje eten moesten ze in de regen, zo sneu...
Warm bad en schone drogen kleren deden gelukkig wonderen, en mama's liefde natuurlijk Hug
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 11:49
Achhh... Sneu
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 12:25
jammer hoor als schoolreisjes zo in t water vallen!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 12:28
Idd... Maarja, je doet er weinig aan.
Het moet toch gepland worden.
Wij gaan vanavond (ik niet dan, ivm mijn hand) serenade geven bij trouwerij met de muziekvereniging. Is ook buiten.....tja
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 13:19
Ik zie een opklaring in het westen. We hebben de ene kat al 20 x moeten afdrogen, de andere bekijkt het wel vanuit zijn warme stoel. Maar het wordt vast beter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 19:17

Toch niet Oob ? Nee toch ? Onze snorremans gaat vanavond op patrouille (rain or shine) en kwam vanochtend om 5u15 tot op de

onderbroek nat thuis. Gelukkig was hubby te porren om portier en afdrooghulp te spelen.
Het is hier vandaag denk ik een halfuur droog geweest zodat de fiets nog dienst heeft kunnen doen, nu regent het ook alweer Confused
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.605 seconden.
Lang Yarns