Kanzashi flowers |
Reageer |
Autheur | |
Fynn
Groupie Lid sinds: 25 September 2012 Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Mei 2014 om 16:13 |
Hallo freubel muppen,
ik ben er een heel tijdje uit geweest en wil nu graag de hobby met en met weer oppakken :) Graag wil ik Kanzashi flowers maken.....ik zie echter zoveel mallen !! Kan misschien iemand mij helpen en aan geven welke mallen je zeker in het begin nodig hebt ??? Alvast bedankt voor jullie moeite groetjes Anita
|
|
Groetjes,
Anita Gif a little bit of love and you get it back |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat voor mallen bedoel je ??? Ik ken het alleen maar van vierkantjes vouwen op een bepaalde manier . Driehoekje en dan weer dubbel enz en die op een draad rijgen of zit ik nu fout ???
|
|
Fynn
Groupie Lid sinds: 25 September 2012 Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo,
ik denk dat ik er twee door elkaar aan het gooien ben :( Ik heb deze mallen besteld bij Hobbydoos Deze zijn voor stof maar bedoel de techniek met lint :) Kun je misschien hier een paar tips over geven of een link. Ik heb al een aantal van internet afgehaald. Of misschien titels van boekjes helaas zijn ze bijna allemaal in het Engels. Alvast bedankt. Groetjes |
|
Groetjes,
Anita Gif a little bit of love and you get it back |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |