Blog |
Reageer |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Mei 2014 om 23:22 |
Sinds gisteren heb ik een blog http://enoos-creation.blogspot.nl/
Maar ik snap er nog niet veel van. Hoor dat het niet lukt om mij te kunnen volgen en wil graag weten hoe ik bepaalde layout kan aanpassen. Heeft iemand Jip en janneke sites waar ik advies en uitleg kan vinden? |
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kom er gewoon op en kan je draakje en voetbaluiltje gewoon zien.
|
|
Hanny
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk hoor alles staat er op
|
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke blog.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtige creaties staan er op
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lieve reacties, maar kunnen jullie ook zien of je mijn blog kan volgen? Pc blondheid is soms echt niet leuk ;-)
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(1)
|
euhhh, moi, ook blond hoor. Waar moet ik iets volgen dan? Geen idee, is daar een vakje voor of zo? Leuke poppetjes trouwens.
|
|
Hanny
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(1)
|
Nee, ik zie niets om aan te klikken zodat ik je zou kunnen volgen.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(1)
|
Leuke site, mooie dingen.
Als het mag wil ik wel graag je wk-mascotte inktvisje hebben. Daar kan mijn auto sleutel nog mooi mee opgefleurd worden. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
Helemaal onderaan je pagina staat "Abonneren op" met een link erachter. Volgens mij moeten mensen dat dan aanklikken.
Of bedoel je iets anders ?
Layout aanpassen is gewoon zelf uitproberen, zelf heb ik dat eerst gedaan voordat ik berichten plaatste en met een paar 1e test berichten.
Iets breder/smaller, ander lettertype en ik weet niet of er iemand ooit helemaal tevreden over zijn/haar creatie is
of het nou een blog of een leuk knutselwerkje is.
|
|
hhoekstra
Post Options
Thanks(1)
|
Als ik dat aanklik kom ik in iets heel typisch. Een heel blad vol letters en woorden. Lijkt wel programmataal.
|
|
Hanny
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(1)
|
Hoi Prideke, leuk dat je ook een blog hebt aangemaakt.
Men kan je nog niet volgen nee, dat moet jezelf op je blog plaatsen. het is vrij eenvoudig, maar je moet het maar net weten. En er zijn verschillende manieren via google, of bloglovin. Al doende ben ik er ook achter gekomen. Ik wil je best op gang helpen maar ben momenteel niet zoveel on line. Stuur me anders even een PB-tje.
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Speciaal voor jou hihihi. Nee gekheid. Dat is wel gek! Zelf ben een enorme boon erin dus weet niet wat er mis gaat :) |
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel! Pb komt er aan :) |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(1)
|
Je blog ziet er goed uit.
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Patroon komt er nog aan! Staat die met een week er niet op wil je mij dan een PB sturen? |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |