maand v/h spannende boek |
Reageer |
Autheur | ||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Mei 2014 om 12:06 |
|
Let op, de Vrij Nederland Thrillergids is uit sinds 29 mei. Voor de liefhebbers van thrillers en detectives.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
bedankt magtelt
Ik ben nu met de serie van Catherine Cooksen , Tilly bezig. die is ook verslavend het zijn geen thrillers en detectives. die lees ik trouwens ook graag |
||
oant Sjen
|
||
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja goed he bloemetje.Is ook een van mijn faforieten"ik heb alle boeken van haar gelezen en ik heb een box van haar films
|
||
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ken het niet. Maar eens opzoeken zo te horen
|
||
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
En zaterdag een hele avond detectives op Ned 2, mijn recorder staat al klaar! :-)
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vanavond eerst nog een Poirot op België Eén. Ik denk de laatste want zijn gezondheid ging al achteruit.
|
||
wat rozengeur. |
||
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, die kijk ik ook! Ik vind dat David Suchet, hem geweldig speelt. |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik had de eerste aflevering van de nieuwe serie gemist, ik hoop dat ze snel op DVD uitkomen of nog eens worden uitgezonden. Het was zo leuk dat captain Hastings, inspector Japp en Mies Lemon ook weer meededen.
Wat ook een leuke serie is, is die Italiaanse met Montalbano, dat is een lekkere vent. Die is ook alleen maar op België geweest. |
||
wat rozengeur. |
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
altijd honger van, dan ging hij weer daar en daar dit of dat eten.
|
||
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik vind het ook altijd leuker als Hastings, Japp en miss Lemon meedoen. Montalbano heb ik een tijd geleden een halve afl van gezien, vond er niet veel aan. Nu komt op maandag weer Frost, die vind ik weer wel leuk. Ik zie net dat er van de week van Di-vr Poirot is op vrt1 rond 15.20 uur! |
||
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik heb het boek van Inge Ipenburg gekregen. het gerecht.
|
||
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
||
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik ga lekker vera kijken en dan Kurt Wallander.recorder neemt major crimes op en staat getimed om vanaf 23.15 uur de detectivenacht op te nemen. heerlijk!!
|
||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Over honger krijgen gesproken... |
||
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik was helemaal van slag toen ik vanmiddag Death in paradise keek, opgenomen van de detective nacht.
Later nog de laatste Poirot gekeken, ik heb mijn portie nu wel gehad voor vandaag. |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wij moeten hem nog zien, ik had die al op BBC gezien met ondertitels. Wat een dramatische verhalen allemaal, ook die van Endeavour en Hinterland. Meer dan 2 op een avond red je emotioneel niet.
Afijn Ton heeft zijn VN thrillergids en al 2 boeken gereserveerd in de bieb. |
||
wat rozengeur. |
||
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
De Catarine Cookson boeken zijn zeker de moeite waard om te lezen. Zeker de Tilly triologie
|
||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |