Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon kinder trui

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon kinder trui
    Posted: 24 Juni 2014 om 19:46
kort geleden startte ik een projectje waarmee ik zoveel mogelijk gebreide truien wil verzamelen voor kinderen 'van'  de voedselbank
streven is om elk kind voor de winter een warme trui te geven en tegelijk de mensen achter de tv, pc of geraniums vandaan te halen en ze te laten zien hoe zeer wij hun kennis, ervaring en inzet nog nodig hebben.
inmiddels heb ik wat vrouwen enthousiast kunnen maken voor mijn plan en er zal binnenkort nog een uitgebreidere oproep volgen in mijn omgeving.
voor dit project zoek ik ook nog patronen. misschien heb je er nog liggen waar je niets (meer) mee doet?
alsjeblieft geen links naar patronensites want dan zit ik heel veel tijd achter de computer, tijd die ik goed kan gebruiken om te breienSmile
als je het project wilt steunen met n patroon van n trui, tussen maat 116 en maat 164
of als je zegt, nou dan brei ik wel n trui voor jullie mee, ben ik je bijzonder dankbaar
 
met hartelijke groet, carolina
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2014 om 10:46
leuk plan, maarre willen de koters nog wel een zelfgebreide trui aan?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2014 om 10:55
Dat hangt natuurlijk af van koter en van de trui, het is niet anders dan voor eigen kinderen/neefjes/nichtjes/kleinkinderen breien.
Ik zie op het forum vaak hele mooie dingen voorbij komen, maar niet ieder kind wil er aan. Ik leefde vroeger in de poncho's
die mijn oma voor mij gemaakt had. Als ik terugdenk was ik me niet bewust van de tijd en moeite, die erin zat maar was ik gewoon gek
op de poncho !
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2014 om 12:45
dankjewel voor het antwoord IW, dat had ik niet beter kunnen doen.
en wat 'n super oma had of heb je!
 
als je iemand iets geeft, is er altijd wel iemand die daar kritische vragen bij stelt en dat is goed want dat houdt ons scherp en met het beantwoorden van die vragen, weten we zelf ook weer duidelijk wat we doen en waarom.
 
ik heb geen garantie dat elk kind wat een trui krijgt daar ook super blij mee is, maar ik neem aan dat de ouders het wel kunnen aangeven als hun kind dat niet wil
en wat ik wel kan garanderen is dat als ik/we niks doen een groot aantal kinderen de winter in gaan zonder warme trui
en voor mij is dat reden genoeg om te breienSmile
 
 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.449 seconden.
Lang Yarns