Garen uitgeprobeerd. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juni 2014 om 20:58 |
Bij Big Bazaar zag ik een bolletje garen en teste uit of het wat is....
![]() Op m'n blog vertel ik of het me is bevallen of niet...
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een lief verloopgaren en leuke projectjes heb je er mee gemaakt!
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Goeie tip. Ga ook maar eens spieken denk :)
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Zo te zien mooi garen en leuke dingen gemaakt.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
Wat een leuk verhaal en wat een mooie dingen. Ik ken de Big Bazar wel, maar ik kom er niet vaak. Ik vond het zo'n rommelige winkel en nu stond er een paar maanden geleden in onze krant dat Big Bazar gaat veranderen om zich te onderscheiden van de rommelige Action. Ik ga snel eens kijken of onze ook zulke mooie wol heeft liggen. Ik heb er wel eens dikke chenille-achtige wol gekocht en er een kleedje voor de kat van een vriendin mee gehaakt. Er stond toen één mand met drie of vier soorten wol door elkaar.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Ik heb het ook gezien, had manlief bij me....
![]() |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Met proberen kun je het aan de weet komen.
Het effect is erg leuk! |
|
december2011
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |