boog draperie maken hoe? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
chantal09 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Juni 2014 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Juni 2014 om 16:21 |
Hallo,
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je boog draperie maakt en wat je allemaal nodig hebt? gr chantal
|
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sorry volgens mij zit op een verkeerde forum dit gaat toch over gordijnen
en niet over breien en haken anders zou ik het niet weten anders probeer het hier eens http://hobby.blogo.nl/2005/11/13/stap-voor-stap-gordijnen-maken/ |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Het is Hobbydoos dus niet alleen haken en breien. Chantal is wel degelijk op het juiste forum. Echter ik kan je geen antwoord geven Chantal, misschien 1 van de andere leden?
|
|
![]() |
|
chantal09 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Juni 2014 Status: Offline Points: 4 |
Oke!
Bedankt voor de reacties. Hopelijk kan iemand mij een uitleg geven. Groetjes,Chantal
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Wat ik nog weet is dat je de stof schuin moet knippen anders krult het naar binnen bij het optrekken en dat je een speciaal rimpelband nodig hebt van Bandex dacht ik . Het zou Iris kunnen zijn . Verder klittenband .
Er bestaat ook een boekje voor het zelf maken van diverse soorten gordijnen . Kun je niet beter naar een goede gordijnstoffen zaak gaan waar ze je kunnen adviseren ?? |
|
![]() |
|
Ja,Misschien ga ik dat ook wel doen of kijken of dat er iemand is die ze voor me wil maken
voor een leuk prijsje!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |