Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

paypal

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: paypal
    Posted: 31 Mei 2014 om 09:04
Ik heb ooit een PayPal rekening gehad maar die is gehackt, vervelend je ziet geld verdwijnen terwijl jij niets doet. het is allemaal netjes opgelost, maar ben toch nu een beetje bang. Nu denk ik eraan om er toch weer een te nemen. ik heb een mooi patroon op etsy gezien maar je kun geen geld overmaken en een creditcard heb ik niet.
wat zijn jullie ervaringen met PayPal?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 10:07
Ik gebruik het nu ruim 1 jaar. Ik vind het een uitstekend alternatief voor het gebruik van de creditcard. Gewoon betalingen via je bankrekening zonder dat je het rekeningnummer bekend maakt aan de verkoper. Ook de kopersbescherming vind ik veel waard al heb ik daar gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken. Ik zou niet kiezen voor een creditcard wanneer ik jou was. Dat vind ik veel te riskant.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 13:58
Ik heb het ook al een tijdje, ik heb nog nooit (even afkloppen) vervelende dingen daarmee meegemaakt.
Ik heb er geen geld staan, maar een koppeling met mijn NL betaalrekening.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 18:00
Ik heb een rekening waar ik 25 euro op heb gestort, zonder koppeling naar mijn bankrekening. Zo kan ik nooit meer dan 25 kwijt raken als het mis zou gaan. Het vervelende is nu dat ik het wachtwoord kwijt ben en PayPal is alleen bereikbaar tijdens kantooruren.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 19:52
Ton kreeg vandaag een pakje uit Japan, betaald via Paypal, hij is heel tevreden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 21:09
Ik ben nog niet bezig geweest met paypal, heb bij een andere bank speciaal een rekening geopend voor internet activiteiten. Mijn marktplaatsrekening noem ik het altijd.
Er staat zelden meer dan een tientje op en ik mag er niet op rood staan.
Veilig genoeg wat mij betreft.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 22:17
Ik heb ook alleen een koppeling en absoluut geen geld op de paypal staan.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 22:27
Ik heb er ook geen problemen mee; vast bedrag erop. Maar ik kan me wel voorstellen dat je wat huiverig bent als je zoiets een keer hebt meegemaakt. Als je 't nog niet aandurft, Eugenie, wil ik het patroon wel voor je kopen en dat jij het dan aan me terugbetaalt? 't Zal max. 10 euro zijn, denk ik? 
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2014 om 09:28
Ik moest ook eerst geld overmaken naar Paypal en dan betalen en dacht dus als het er niet opstaat gaat het er niet af, maar je gaat akkooord dat als de rekening leg is en jij koopt wat hebben ze toegaan tot je bank rekening. Bij ons was hij leg maar ze hebben 11keer 33 euro van de rekening gehaald. Terwijl ik toekeek en het niet kon stoppen. Heb alles geprobeerde.

@lidy dank je voor je aanbod.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2014 om 12:45
Ik heb ongeveer een jaar een PayPal rekening.
mijn laptop is dit jaar 2x gehackt maar niet mijn rekening.
er staat ook maar een paar euro op, als ik iets wil bestellen, stort ik er geld op. en niet meer dan ik denk nodig te hebben, ja er blijft wel eens een paar euro over maar meer ook niet. het bevalt mij prima    
oant Sjen
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2014 om 19:16
Het is allemaal wel netjes opgelost....heb van Paypal mijn geld terug gehad.

Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 20:50
Hallo Eugenie,

Hier word veel aangekocht via Pay-Pal.
Dingen die we bv uit nederland betsellen enzo...
Onlangs een vijver met pomp voor m'n moeder...
Telkens heel positief.
Wat ik ook al ondervonden heb is als de verkoper niet leverd dat je altijd Pay -pal kunt contacteren.
Die zorgt dat alles steeds netjes verloopt...
Wij zijn er heel tevreden over.
Groetjes Creananske

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 08:07
Ik ben er toch ook weer aan begonnen. Heb hem nu niet aan mijn rekening gekoppeld maar zet via ideaal er nu geld op.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 08:36
Ik kende en ken PayPal niet maar een paar maanden geleden kreeg ik een franstalig meeltje van PayPal dat er niet genoeg geld op mijn rekening stond en dat ik er een bedrag moest op storten. Ik heb toen de mail doorgestuurd naar een speciale instantie en kreeg de mededeling dat het frauduleus was. (ja dat wist ik zelf ook omdat ik dus geen rekening heb met PayPal) en als er geld van mijn rekening zou gaan ik naar de politie moest.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 08:58
Ja, dat zal wel van Pay-pal zelf niet geweest zijn.
Hier hebben we dat ook soms...
Manlief zegt dat ik best zo'n dingen niet open want dat het allemaal louche is..
Van banken en dergelijke waar we geen klant zijn.
Allemaal frauduleuze dingen...
Want moest je bv...daar nu wel klant zijn en je tikt je gegevens in dan kunnen ze verder...
Ja, ge kunt niet denken wat een dievebende's er de dag van vandaag zijn.
Hoeveel keer ik hier een mailtje moet verwijderen van een of andere die in wat voor taaltje dan ook zich presenteerd en op mannenjacht is?
Te gek voor woorden...
Vanmorgens was het es in het Duits...

Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 10:00
Hoeveel keer ik hier een mailtje moet verwijderen van een of andere die in wat voor taaltje dan ook zich presenteerd en op mannenjacht is?
Te gek voor woorden...

nen polyglot? en anders wel ene in wording.
kzou zeggen stuurt ze door want ik heb een zoon die niet van tstraat wil geraken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 10:18

Als ik dat soort mailtjes krijg meld ik ze bij het bedrijf waar ze "zogenaamd" vandaan komen, op die manier kunnen zij er ook iets aan doen.

Hun naam wordt ten slotte besmeurd.
Zodra je eenmaal mailtjes krijgt blijf je ze krijgen, mijn schoonmoeder wordt er soms moe van.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 10:29
Originally posted by bep bep wrote:

Te gek voor woorden...

nen polyglot? en anders wel ene in wording.
kzou zeggen stuurt ze door want ik heb een zoon die niet van tstraat wil geraken.

N'en polyglot?

Wat is dat?
Tja, ik weet niet of uw zoon er iets mee zou zijn want als ze praten zoals ze schrijven ?
Een beetje kriekelambic word je van de zinsbouw...LOL
Mijn manneke gaan ze niet snel pakken en indien toch...
Ze zullen hem moeten eten geven,he Wink.
En boeferen...dat kan hij wel...
( best dat hij niet leest wat ik net schrijf...of hij zou zeggen...maar wat schrijf jij allemaal...Tongue)
hahahaha...de'n arme drommel en hij is nu zo flink aan het werken Big smile...

Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 10:49
ja mannen e, we foeteren er op maar eigenlijk moeten we toegeven dat we niet zonder kunnen.
hoe dat een gesprek over PayPal in mannen kan uitmonden.
maar die PayPal is dat zo iets als dat ze nu bij ons bij de post aanbieden? zo een rekening die eigenlijk geen rekening is? maar een betaalkaart?
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 11:05
Wel wij zien pay-pal meer als een zeer nuttig ding.
Wat zien wij als voordeel...
Als we iets aankopen in Nederland dan duurt dat altijd een paar dagen vooralleer de verkoper het geld ontvangt ...als we gewoon betaling via overschrijving.
Als we bestellen met Pay-pal...dan ziet de winkelier even snel dat het reeds betaald is en dan sturen die veel sneller de goederen op.
Zoals bij Bep Atelier...een patchworkwinkel...
Als ik de dinsdag ( 's morgens vroeg)  een bestelling plaats krijg ik dat ( meestal ) de donderdag al afgeleverd...de dinsdag zelf word dit nog verstuurd...
Zoals mams haar vijver...
Die werd in 24 uur geleverd...
En dan nog zonder verzendingskosten...
Had ze toen nog een pomp nodig...
Net hetzelfde...
Ze vraagt...
Wij bestellen, betalen...laten het bij haar afleveren en dan stort ze het bedrag gewoon via homebanking naar ons terug.
Mams heeft geen paypal.

Ja, he...mannen, neen...
Heb zo'n lief zorgzaam ventje...zou er niet zonder kunnen...Thumbs Up

Groetjes Creananske

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.969 seconden.
Lang Yarns