loom diertjes |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Juli 2014 om 10:46 |
|
|
![]() |
|
amifan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeetje wat knap zeg, wij zijn nog steeds met de armbandjes bezig
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ik vind het nog altijd mysterieus dat ge ziet dat het elastiekjes zijn maar dat je ook ziet dat het een hond en een papegaai en een konijn zijn. Kunstig 'ineengedraaid'.
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Dat heb je heel mooi gemaakt.maar ik hoop voor jou dat jeniet meemaakt wat ik nu heb.mijn figuurtjes zijnallen bij de uiteinden uitgedroogd en dus stuk.en daar ben ik boos om .want ik heb best voor veel geld van die spullen gekocht en er zit veel tijd in .want met kopen schiet ik altijd door.ik heb er een hoop bij pipoos gekocht en besteld op internet.Ook gekregen uit amerika en spanje van familie en ook hier van fam en vrienden dus misschien dure en goedkope stiekjes en weet niet welke slecht. Maar ik vind dat heel erg
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Jou loom is ook strakker dan die van mij .Pinnetjes dichter bij elkaar. Bedoel ik bij mij is alles losser. En dat kan niet aan mij liggen want bij haken en breien ligtdat wel bij jezelf,.Snap je wat ik bedoel?Heb jijer eenmet een rode pijl?
|
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Zijn die goed of slecht...heb er net een met een rode pijl gekocht bij de fun... en een heleboel rekkertjes van loom... |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Wat leuk zeg!!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Mag ik vragen wat jij er voor moest betalen?
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Leuk, die pappegaai wilde ik ook nog eens proberen.
Ik heb een funloom van Blokker, die elastiekjes breken steeds, die erbij zaten. Die van Action en Kruidvat lijken sterker?!? |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Mijn loom heeft geen rode pijl. Ik denk dat het namaak is. |
|
![]() |
|
Ik heb een doos gekocht voor 30€ waar alles in zat. Er zaten 5000 elastiekjes in. Ik heb ook een paar pakjes gekocht voor 1€ en hier zaten 200 elastiekjes in. Deze waren niet super van kwaliteit,maar hiermee ging het ook wel. Ik heb nu elastiekjes gekocht van 1,99€ voor 300 stuks.Deze zijn veel beter. |
|
![]() |
|
Bij de action en blokker heb ik er nog geen gekocht. Als je elastiekjes koopt,moet je er goed op letten hoe ze aan elkaar zijn gemaakt. Bij sommige zie je randje waar ze aan elkaar zijn gemaakt. Dit is ook meestal de plaats waar ze gaan breken. Ik heb er nu gekocht waaraan je totaal niet kan zien,waar ze aan elkaar zijn gemaakt.
|
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
De elastiekjes die ik gekocht heb komen aan 1.50 per 300
En inderdaad er is een plekje op het elastiekje waar je ziet dat dit de cirkel moet sluiten. De doos ... een loom met 600 elastiekjes en sluitingskes en een haakje kwam op 6 euro. Zal brol zijn zeker? Dochterlief mopperde...dat veel armbandjes uit het boekje niet te maken zijn op die loom omdat het schuin moet lopen ofzo? Heb nog niet gekeken...ben al de hele namiddag bezig met confituur te maken. |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
Waar heb jij de goede dan gekocht?En heb jou loom een rodepijl bij het begin?
|
|
![]() |
|
Van de rode pijl las ik later sorry
|
|
![]() |
|
Ik heb mijn elastiekjes gekocht in een hobbywinkel 'Schleiper'. |
|
![]() |
|
Dank je
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Hartstikke leuk!
Ik kan alleen maar op internet youtube filmpjes vinden en ben natuurlijk niet van plan de hele dag deze te bekijken. Je hebt de patroontjes voor deze beestjes niet toevallig op papier? Verder wil ik aangeven dat ik mijn loom bij Top1Toys gekocht heb en dat de mijne in "het bezit" van de rode pijl is. Hier zat een hele zak elastiekjes bij en ook van die pinnetjes om de boel aan elkaar te maken. Toch blijf ik het een heel werk vinden! ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
Wat een super leuke dingetjes zijn dit weer Stephanie.
Als ik het goed begrijp zit er dus een boel kwaliteitverschil in de elastiekjes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Ondertussen is dochterlief nog steeds bezig...de loom is dus ombouwbaar...
En zo kan ze dus toch alle armbandjes maken volgens het boekje dat ik aankocht. Tot nog toe heeft ze geen elastiekjes die breken tijdens het maken...hopen dat dit zo blijft. Mogelijks is dit toch het goede spul. Wat ook op de zakjes van de elastiekjes stond was de geurtjes... groen is bv...met appelgeur, geel is dan weer citroenen...rood is aardbeiengeur... moest het brol zijn zouden ze daar toch niet moeite voor doen,niet? |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |