Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rubriceren

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rubriceren
    Posted: 24 Juli 2014 om 09:03
Als je niet wilt dat je patronen in een zwart gat vallen, kun je mappen maken voor verschillende rubrieken. Bijvoorbeeld: Accessoires (dekens, handschoenen, mutsen, omslagdoeken, sjaals, sokken, tassen), Baby's, Dames, Heren, Kinderen, Knuffels en poppen, Thema's (Kerst, Pasen, Pinksteren, Halloween, Oranje, huwelijk, Abraham & Sara), je kunt het onderverdelen in haken en breien, en eventueel in truien, vesten, rokken, broeken en bij de baby's cocooons, dekentjes enzo. Een aparte map voor speciale technieken en steken kan ook nog, denk aan tunisch haken, stokhaken, knoken, rondbreien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2014 om 11:20
Zo zit het bij bij mij allemaal op mijn computer. LOL

Alles wat ik verzamel stop ik een map nieuw. En dan om de zo veel tijd, gaan ze naar de mapjes waar ze thuis horen en maak ik hier een nieuwe backup van.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2014 om 22:15
Handig hoor Magtelt, zo doe ik het ook. En nog moet ik soms heel erg zoeken waar ik het nu ook al weer het beste vond passen Confused
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 07:16
Herkenbaar Leonie!
Dan zou je ze dubbel op moeten slaan, maar dat is ook weer zo zonde van je ruimte.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 09:33
Zo kom je soms met een nieuw gadget thuis en dat berg je dan heel zorgvuldig op, zoooo zorgvuldig dat je het later niet meer terug kunt vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2014
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 10:29
Inderdaad, heel herkenbaar.
Dan ben je zo tevreden met je aankoop en stop je dit ergens zodat je dit altijd terug vind.
Behalve wanneer je het nodig hebt.Tongue
Groetjes Creananske

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 10:30
ik werk met dubbele mappen. De mappen op de pc waar al de mooie dingen in staan en dan de echte vastpakbare mappen met de projecten die ik uitgeprint heb en die ik ook daadwerkelijk wil maken. En die zijn dan ook nog eens onderverdeeld.
Ik vind het nog altijd gemakkelijker om te handwerken (als het echt een patroon is) met een blad naast mij dat ik kan vastnemen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2014 om 12:36
Ook die heb ik Bep. Een map met printjes van wat ik ooit nog een keer wil haken. En dan een map met wat ik gehaakt heb en waarschijnlijk niet nog een keer ga maken. Op papier kun je ook makkelijk even een aantekening maken. En erbij pakken, zonder eerst weer een computer aan te gaan zetten.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2014 om 14:00
Sinds ik mijn eigen laptop heb, print ik niets meer uit. Scheelt bakken met inkt. Alleen moet ik zo nu en dan de muis bewegen, anders is mijn beeldscherm op zwart gegaan. Het enige lastige is dat je geen aantekeningen kunt maken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2014 om 14:28
Misschien, als je het in een Word document kunt stoppen???

Overigens heb ik ook liever een papier in de hand met folders en patronen; ik heb dat rubriceren geleerd om de patronen, die ik voor anderen scan, terug te vinden. En daarvan heb ik een heel aantal moeten weggooien, omdat de laptop overliep.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2014 om 15:08
Dat is een idee Magtelt. Dat zou ik eens moeten gaan uitproberen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2014 om 16:42
Ik probeer niet te veel opteslaan als je iets zoekt en op google of pinterest drukt komt het tevoorschijn en kan je het afdrukken ,mijn pc ontplofte bijna met patronen die ik zo mooi vond maar nooit zou gebruiken ,maar toch een goeie tip Machtelt Thumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.346 seconden.
Lang Yarns