bloten voeten slippers |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juli 2014 om 15:27 |
|
![]() |
||
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
heel mooi!
|
||
![]() |
||
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
|
Inderdaad ,heel mooi.
En op blote voetjes lopen is gezond... |
||
Groetjes Creananske
|
||
![]() |
||
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
|
Leuk he.ik heb ze ook in een paar kleurtjes en ook cadeau gegeven.
Niet gezegd wat het was....dachten een string voor een pop haha. |
||
![]() |
||
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
|
Ik had een foto gepost op op onze family app. Zowel mijn broer als zwager dachten ook dat het een string was hihihihi |
||
![]() |
||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
|
Leuk!
|
||
![]() |
||
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
|
Uhm, als het een string is waar gaat dat kleine teenlusje dan omheen?
|
||
![]() |
||
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
|
Leuk
|
||
Geniet van het leven
|
||
![]() |
||
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12167 |
|
mooi. en als string zou het niet misstaan. het kleine lusje dient dan om het koordje van rond de heup vast te knopen tussen de billen. zit je wel met een knoopke of een strikske tussen de billen en ik weet niet of dat zo aangenaam zal zijn.
![]() |
||
![]() |
||
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
|
Héél mooi!!!
|
||
![]() |
||
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
|
Kun je al gelijk gaan handwerken voor Pabo als opdrachtgever ![]() ![]() ![]() En dat knoopke...ik denk dat sommigen dit net leuk zouden vinden... ![]() Er is hier zo'n winkel in onze stad ...ben er nog binnen geweest maar kan me inbeelden dat dit wel zou inslaan. En met 1 bolleke garen kun je al veel... En voor de hele erge ...eentje in Mohair of angora... Magtelt houd ook zo veel van echte wol... ![]() Wat denk je Magtelt eentje voor jou? |
||
Groetjes Creananske
|
||
![]() |
||
|
Hihihi.... Creananske
Die slippers van mij hebben nogal wat voeten in de aarde ![]() |
||
![]() |
||
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
|
Leuk hihi en ze slaan hier aan voor andere doeleinde
![]() |
||
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
||
![]() |
||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
|
Leuke slippertjes.
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
![]() |
||
|
Euh... Laten het nou mijn voeten zijn. Ik lak mij nagels nooit. Heb nl nooit open schoenen aan en vind zelf dat ik hele lelijke tenen heb ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
|
Ik heb ook van die tenen,maar wel rode nagellak op.staat wel heel vrolijk!
|
||
![]() |
||
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
|
Helemaal leuk.
|
||
![]() |
||
|
Die voetjes vallen toch goed mee? Ik heb vroeger in een schoenbwinkel gewerkt en als ik in de comfort stond...dan zagen we zo wat paseren elke dag ![]() |
||
Groetjes Creananske
|
||
![]() |
||
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
|
Leuk.
|
||
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |