Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

corner to corner

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: corner to corner
    Posted: 31 Juli 2014 om 01:27
Juist de corner to corner geprobeerd van rijodesign en mensen het is in feite niet moeilijk eens je het aan het doen bent. Toen ik het filmpje zag dacht ik ook van dat gaat mij niet lukken maar het lukt wel. En het geeft nog een mooi effect ook. Bedankt rijo voor de tutorial.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2014 om 07:55
En dat midden in de nacht.
Maar het is een leuk patroon om te maken!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 14:49
een stukje van de corner to corner

Ik denk dat ik met het fenna garen deze steek ga toepassen.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 16:21
Leuk! Wat ga je maken met het Fenna-garen, Bep? Weet je dat al? Er staan trouwens wel meer handige haaktips en filmpjes op die site! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 17:23
ja heb ik ook gezien.
ik denk, denk ik, dat ik eens nen tipsjaal (omslagdoek of hoe noemen jullie dat) ga maken. Als 'grootouder' van een meter vijfenzeventig moet ge dat in uw bezit hebben. Bril heb ik al, juist die sjaal nog niet. O en een schommelstoel ook nog niet.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 18:14
Knotje? LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 20:05
ik was aan het sparen voor een dotteke maar het hangt nu juist over mijn oren en mijn nek is ook al bedekt en dat is al lang haar voor mij. En ik zou het moeten kammen dan en dat is er teveel aan. Dus naar de kapper gebeld en dinsdag wordt ik terug gekortwiekt.

Dat dotteke zal er komen van zogauw dat er een schommelstoel komt en ik een knieƫnberschermdeken heb gemaakt.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 20:46
Ik zie het al helemaal voor me Tongue
Grx
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 21:02
ik ook met de valse tanden in een potteke op de vensterbank
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2014 om 21:21
Hahaha. LOL
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 19:49
o jee! looprekje nodig?loepje.luiers?... enne dan ben ik pas bij de l he!LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 20:10
looprekje, looprekje, ik wil dan wel ineens eneke op den elentriek e, zodat ik als een madam kan rondrijden, met mijn kniedekentje op mijn schoot. A ja en een bel moet er dan ook opstaan zodat ik het voetlopend verkeer kan verwittigen dat ik eraan kom.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2014 om 11:41
ik heb even gekeken ,jij bent van 58 ,ik van 57 ,heb al regelmatig last van mijn gewrichten met nameg aan mijn handen(zou het van het vele handwerken komen)? Heb ook een bril voor dichtbij en een voor veraf....nog wel mijn eigen tanden,weliswaar al met een paar kronen.Ze staan nog niet voor mij op in de bus(haha.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2014 om 11:58
de handgewrichten zou wel eens van het handwerken kunnen komen, daarom dat ik haken afwissel met breien en computeren, dan komen mijn gewrichten telkens in een andere stand te staan en kunnen ze niet vastroesten.
voor mij staan ze ook nog niet recht, gelukkig maar want dan denk ik dat er iets serieus mis is met mij en dat ik mij dan meer moet gaan gedragen naar mijn leeftijd. (alhoewel ik moet eerlijk bekennen dat ik na een dagje shoppen met de dochters (2x per jaar naar een uiteinde van Belgie) ik er wel naar zou snakken dat er iemand opstaat dan)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2014 om 14:26
wat ook helpt voor de handgewrichten is met een hamer op je vingers kloppen, dan schud je de gewrichten zo los.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2014 om 16:27
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2014 om 21:42
Nou,dat timmeren mag mijn man doen! Gelukkig hebben wij (waarschijnlijk als zovelen) een duidelijke taakverdeling! Hij de vuilnisbakken ,de tuin( 2200 meter) de dieren,(kippen,paard,pony,geit,13 landschildpadden en 25 eieren daarvan in de broedmachine) en ik haak en brei misschien voor de winter wel een paar sokken(maat 48!!) voor hem.haha
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2014 om 22:37
wij hebben ook een duidelijke taakverdeling. Ik beveel en hij voert uit.

nee vermits ik heelder dagen thuis ben en er iemand de kost moet verdienen, neem ik het meeste voor mijn rekening zodat de ander zich op 'de kost verdienen' kan concentreren. alleen de vuilbakken en de hond uitlaten is voor hem. Onze tuin is een zakdoek groot en daar staat dan nog een voliere in (is van hem dus moet hij die verzorgen).
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2014 om 09:01
wij werken allebei thuis alles wat ik aan het huishouden tijdens werkuren kan doen voelt helemaal niet als werken.hoef ik dat heerlijk niet in mijn vrije tijd te doen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2014 om 10:50
Dat is dus het verschil met 'werkende' vrouwen en huisvrouwen denk ik.

Werkende vrouwen kunnen nog spreken over vrije tijd terwijl de huisvrouwen altijd vrije tijd hebben, want niks hoeft gedaan te worden en je bepaalt zelf wanneer je wat doet. En zeker als de kinderen het huis uit zijn. (en nu ga ik bakken kritiek over mij heen krijgen, ik weet het) maar dat is hoe ik het beleef.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns