Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Spam in de private messenger

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Spam in de private messenger
    Posted: 02 Augustus 2014 om 17:36
Hoi hoi hoi ik heb een pm, eens even kijken - nee hè, spam.

Ongeveer zo;
Your inheritance Fund has been approved that we have received confirmation from the Council Committee on External Auditors of International Monetary Fund (IMF) with the voucher: UTB/FRBWDC/BOA-93WB82UN567-G the fund have finally signed and to release the inheritance fund through telegraphic payment for more information contact

Ik heb even het internetadres eraf gehakt, niet dat iemand per ongeluk op dat adres klikt ofzo.
Jullie ook, of ik jullie mailbox nog schoon ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 17:44
egobia Newbie
Newbie Gisteren

Is het soms van deze meneer?
Gisteren is hij lid geworden en ik kijk dan altijd naar het members profile en hij was een private message aan het schrijven. Ik heb toen direkt mijn vlinderke-adres weggedaan.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 17:45
Ja Egobia oftewel een ego met een een bia betonblok voor zijn hoofd
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 17:46
maar ik heb geen meel gekregen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 17:46
is iemand van london volgens zijn profiel en heet benjamin (als het waar is natuurlijk)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 17:47
misschien aan Renske vragen om die hele meneer met alles erop en eraan eraf te gooien.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 17:48
Originally posted by bep bep wrote:

maar ik heb geen meel gekregen
Nee, je was misschien te oud voor een erfenis, want jij spaart al voor een kunstgebit las ik net ergens LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 17:49
Originally posted by bep bep wrote:

misschien aan Renske vragen om die hele meneer met alles erop en eraan eraf te gooien.
Het stomme van die pm's is dat je ze niet kunt forwarden, maar ik heb een pm aan de gebruiker hobbydoos gestuurd
ik hoop dat Renske daarachter zit. En ik heb een mail gestuurt naar het IMF, ik hou niet van mafkezen die op zoek zijn naar sukkeltjes die op een link klikken.Angry
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 18:00

gisteren zijn er verschillende nieuw 'lid' geworden en ik dacht dat er nog iemand was die direkt een private message aan het schrijven was. maar ik weet niet meer wie, omdat ik dacht dat zal de nieuwe trend zijn, lid worden en in plaats van direkt om patronen te vragen, ineens een meel naar iemand sturen.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2014 om 18:57
Irritant die gasten! Thumbs Down Ik heb niets gekregen maar had na de laatste spammers mijn e-mailadres nog niet weer bij het vlindertje gezet. Doe ik dus ook maar helmaal niet meer. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns