Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iers/keltische muziek.voor feestje

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: iers/keltische muziek.voor feestje
    Posted: 10 Augustus 2014 om 18:42
Op 11 oktober geven wij een feestje in onze plaatselijke kroeg ivm 60ste verjaardag van man.Toen hij 50 werd heb ik een doedelzakspeler laten komen die wat liedjes heeft gespeeld.Mijn man is helemaal gek van alles wat met Ierland,Schotland en Keltische muziek te maken heeft.

Weet iemand een violist,doedelzakspeler,die bij ons in de buurt(nijmegen eo) woont.Het lijkt mij leuk om hem hiermee te verassen,maar wel zo dat het te betalen blijft...
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2014 om 23:57
Ik kan je geen naam geven, maar wat een leuk idee! Ik ben dol op doedelzakken! Hoop dat je iemand kunt vinden! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 00:06
voor het geval je echt niemand zou vinden, zou ik al plan b inschakelen.

Kinderen en kleinkinderen riverdance laten oefenen en jijzelf de hoofddanser en dat dan opvoeren, succes gegarandeerd. Pas op niet gemakkelijk want ik heb het ook geprobeerd en iedereen lag strijk hier.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 00:31
Beps plan is natuurlijk prachtig LOL maar als je toch nog even wilt zoeken: deze site ken je misschien al? http://www.bagpiper.net/Bagpiper_Location.php?Country=Netherlands Er staan er 2 op in de buurt van Nijmegen. Helaas zonder prijzen. 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 08:39
Bedankt Lidy ik ga eens informeren en Bep...haha dat is wel een leuke,maar niet echt iets voor mij!En we hebben ook een te klein gezin (maar dat is een flauw excuus) 2 dochters en 1 kleinzoon die er op die avond niet bij kan zijn. wel leuk bedacht!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 09:34
Originally posted by engeline engeline wrote:

... 2 dochters en 1 kleinzoon die er op die avond niet bij kan zijn. wel leuk bedacht!

En hij besloot er niet bij te kunnen zijn na het lezen van het plan om de Riverdance te gaan oefenen :)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 09:44
ja.... hij is 7 en gaat echttttt niet dansen hoor?/ haha
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 09:50
Michael Flatley begon op die leeftijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 09:59

hier kan je zien dat je echt niet met velen hoeft te zijn om een riverdance te doen.

http://www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 10:46
O Bep wat een schitterend filmpje.lachen hoor !!!!
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 10:46
En Magteld,hij wilt echt alleen maar voetballen en een snoeiharde achtbanen....
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 15:34
Misschien kun je die vader-en-zoon inhuren, succes verzekerd.

Overigens ging M. Flatley met zijn 8ste ook boksen. Het was toen ook al een klein menneke, dus hij moest zich waarschijnlihjk vaak verdedigen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2014 om 15:36
Ja,die twee zijn hartstikke leuk!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 20:44
nog een dikke week te gaan en heb je het in orde gekregen? Of is het nu stressen tegen de klok op?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2014 om 21:22
Ja,Bep,Er komt een doedelzakspeler The Piper.Vind het spannend! Mijn dochter heeft contact gezocht met de Dublinners uit.Ierland,en die hebben een geschreven verjaardagskaart voor hem(naar haar) gestuurd.Ik denk dat hij tot tranen toe geroerd zal zijn.Hij is zo;n ongelooflijke fan van hun,gaat al 20 jaar naar een concert in Nederland en 2 jaar terug is hij op 28 december naar een concert in Dublin geweest in Vicarstreet.Leuk dat je het nog weet !!!!!!!!!!!!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2014 om 10:30
ohemeltje, de dublinners!
jaaaaaaaaaaren geleden, toen ik net''verkering'' had, kwam die ellende op de platenspeler, wat een kattegejank vond ik dat !
nu jaaaaaaaaaaren later ben ik de muziek gaan waarderen en huppelen mn voetjes denkbeeldig mee!
heel veel plezier met t feestje!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 12:24
en goe gefeest? en was de jarige blij met de verrassing of had hij het verwacht?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 12:28
O,wat een fantastisch feest hebben wij gisteravond gehad.
Met doedelzakspeler,die een echte verrassing was.Bijna iedereen die genodigd was is ook gekomen,en een dorpsgenoot,inmiddels een biljartvriend,die gocheltrucjes deed(lekker schunnige) dus dat was brullen.Een oude middelbareschoolvriend(25 jaar niet gezien) is met vrouw uit Amsterdam gekomen en die vanochtend na een lekker ontbijt weer uitgezwaaid!Super !
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 13:09
Klinkt geweldig, Engeline. Wat heerlijk dat het zo'n geslaagd feest was! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 16:48
en de persoonlijk kaart is waarschijnlijk al ingelijst of ingekaderd.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.922 seconden.
Lang Yarns