pink gebroken,maar paard in de stal |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 Augustus 2014 om 22:09 |
Onze Zito was uitgebroken(engelse volbloed),volledig hyper in gallop bij de buren door de wei.Uiteindelijk,door mij(jawel) gevangen.De hele avond op de eerste hulp gezeten en nu mijn pink in een spalk.gaat gelukkig wel goed en volgens de arts snel genezen.kan nog haken,gelukkig.Ga nu maar een cognacje nemen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
omhoog houden, engeline, omhoog houden en dat kan alleen met handwerken en cognac uiteraard
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dan kan jij nog hard rennen ook.
ik zie het al voor mij, een paard in galop en dan engeline erachter, over omheining springend, uiteindelijk het paard te pakken gekregen en op haar buik erachter. maar zo heftig zal het wel niet geweest zijn hoop ik. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
haha nee Bep.de kleinzoon(11 jr) vd buurman komt elke week met de tractor de mest ophalen,toen hij terug kwam,vertelde hij dat hij een paard! op straat zag lopen,toen pas kwamen wij erachter,dat wij zelf de hek open hadden laten staan,Wil( mijn man ) en de buurman(want die is er wel altijd bij) meteen de weg op om te kijken waar Zito was.Gelukkig bij iemand met een ernorme wei, en daar rende Zito .Nu hebben wij Zito 2 jaar geleden bij iemand gekocht(hem werkelijk van de hongersnood gered)pas 5 jaar oud en op Duinrell gelopen voor een Sulky.Daar was hij net iets te langzaam voor.Na 2 jaar vertroetelen,heeft hij eindelijk ons vertrouwen gewonnen en is mijn dochter Lissy bezig om hem(ruin) onder het zadel te krijgen.Al met al een dier met gebruiksaanwijzing,maar een ontzettende lieverd.Pas sinds kort kan ik 'm aaien( ik ben niet diegene die hem verzorgd(wil en Lissy) doen dat.Dus het is wel bijzonder dat ik 'm kon pakken,allen greep ik in de ringen van het halster sn toen trok hij zijn hoofd omhoog en daar zat ik tussen met mijn pink. Ik voelde wel meteen dat het mis was,Op de Eerste hulp was vanavond ook een reanimatie die niet goed afliep,dus al met al een heftige avond,maar mijn cognacje gebint al zijn werk te doen haha.Als dit alles is,,,,,het kan dus slechter...
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
a maar dat beest heeft dat geweten. Die had geen honger en zag ineens die vriendelijke mevrouw staan die hem aait en daarmee dat hij afkwam, maar je aaide niet.
En ik zie het dat het cognacje zijn werk al begint te doen. In ieder geval tanden bijten en omhoog houden he. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ga ik doen Bep!
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Poei pijnlijk. Sterkte en snelle beterschap.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
gelukkig is de schade''beperkt'' gebleven!liep t paard een wei in en niet een huis, heb je ineens een paard in de gang!
heel veel sterkte met je pink! |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps,dat deed vannacht meer pijn als ik verwacht had.En kennelijk houd ik tijdens het haken het draadje met mijn pink vast(helaas.) ga maar eens proberen of breien beter gaat.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
niet genoeg cognac gepakt dan. En breien zal ook moeilijk gaan. Ik stel voor dat je gaat punniken dan op zo'n grote ronde of lange. |
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hopelijk gaat het snel beter en kun je weer haken...
|
|
Groetjes Creananske
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
nee 1 cognacje is wel mijn limiet,anders lig ik te tollen in mijn bed,Mijn overburen hadden tot 2.00 uur een karaoke-feestje,dus al met al,niet zo goed geslapen.breien lukt aardig,tot nu.Zo de regen komt hier met bakken naaar beneden.
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje engeline, wat een verhaal.
Gelukkig met een sisser afgelopen. Beterschap met je pink. Hoop dat breien wel lukt. Weet wat het is om even al je werkjes te moeten laten liggen. Sterkte |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hola dat ziet er pjnlijk uit ,al goed dat alles verder in orde is met je .....het paard zal ook wel een cognacje gelust hebben,zo opeens vrij
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap, Engeline is gelukkig goed afgelopen......
|
|
groetjes geesje
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte en toch maar rustig aan doen
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap en fijn dat je hem te pakken hebt gekregen. Stoer!
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een verhaal, Engeline! Ook wat er aan die ontsnapping vooraf ging trouwens. Zo mooi dat jullie Zito hebben kunnen redden en dat hij nu een goed leven heeft! Ik hoop dat je dochter erin slaagt hem te gaan berijden en dan wel graag foto's daarvan natuurlijk! Knap dat hij je toeliet en dat je hem kon vasthouden (wat zijn paarden groooooooot als je ernaast staat, hè?). Dieren weten wie ze kunnen vertrouwen; dat heb ik al een aantal malen ervaren en dat is echt mooi om mee te maken!
Die gebroken vinger is minder natuurlijk, maar je relativeert het zelf al aardig. 't Had inderdaad allemaal veel beroerder kunnen aflopen. Neem voor het slapen gaan wat lekkere drankjes zodat je er 's nachts niet zo'n last van hebt en verder alle goeie adviezen die hier gegeven zijn, opvolgen. Enne ... heeeeeel trots zijn op jezelf! |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Lidy! vind het ook wel bijzonder.Gisteren mocht even bij een andere buurman in de wei,(te veel gras en wij te weining).Maar hij let zich niet meer vangen,uiteindelijke hebben Wil en Lissy(ik niet meer haha) hem ingesloten en hem zo kunnen pakken.Snap dat het gras lekker was,maar hij was echt boos!! en dat mag natuurlijk niet....Van daag maar eens even op de paddock laten..
|
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
hee engeline
ik heb alles eens gelezen maar het lijkt me erg pijnlijk allemaal maar hoe gaat het nu met je jouw en je pink heb je er nog veel pijn aan beterschap |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |