Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bedelarmbandje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bedelarmbandje
    Posted: 15 Augustus 2014 om 20:16
Dit leuke en eenvoudig te maken armbandje heb ik uitgeschreven op mijn blog. http://enoos-creation.blogspot.nl/2014/08/bedelarmband-charm-bracelet.html De bedeltjes heb ik besteld bij http://www.kralenwinkelalbertien.nl/index.php?action=article&aid=7344&group_id=54&lang=NL

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 20:27
Leuk gemaakt. Zou je dat ook van leer kunnen haken? ik heb wel eens ergens leer als een smalle reep op een rol gezien. Kon je per meter kopen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 21:17
leuk idee
oant Sjen
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 21:26
Wat een super leuk idee
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 21:33
Leuk idee. Je kunt ook heel fijn touw kopen bij Praxis en andere bouwzaken. En voor kinderen kun je plastic bedels in fluorkleuren kopen voor die elastieken armbandjes, bij Action ook speentjes, bijvoorbeeld.

Als je nog in de lappenmand zit, kun je een bijpassende ketting haken: Zoveel lossen als je een leuke lengte vindt, aan de beginlosse vasthaken en dan halve vasten in het rond, in de achterste lus ingestoken, 4 toeren, dan een toer met een paar bedels, zoals jij bij de armband hebt gedaan, weer 4 toeren en dan de eerste toer aan de laatste toer haken met halve vasten, de begindraad kun je in het midden laten zitten, de einddraad wegwerken met de stompe naald.

Beterschap!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 07:59
heel mooi!!! leuk idee!!!!Thumbs Up
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 09:36
Goed idee. De armband is leuk.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 11:16
hoe leuk kan ''simpel'' zijn!!
en alle kleuren zijn mogenlijk
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 12:44
Leuk idee! 
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 15:05
Wat een eenvoudig maar mooi idee.Tongue

Tja kom er maar eens op. LOL

dank voor het delen Prideke. Wist overigens nog niet dat je een website hebt. 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2014 om 20:40
Ik vind hem erg leuk!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 00:04
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Leuk gemaakt. Zou je dat ook van leer kunnen haken? ik heb wel eens ergens leer als een smalle reep op een rol gezien. Kon je per meter kopen.

Ik denk het wel. Misschien gewoon vlechten en dan ook met een ringetje een bedel mee vlechten. Alleen weet ik niet hoe je de uiteindes moet vastmaken. Wel leuk idee ook!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 00:06
Dank jullie :D Ja sinds een paar maand heb ik een blogje :) Is zo leuk om te doen en een fijne manier om online patronen (die ik ooit nog wil maken) niet kwijt te raken.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 08:19
Als ik dat leer nog eens te pakken ken krijgen ga ik het proberen Prideke.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2014 om 19:40
Oh leuk ben benieuwd! 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns