|
Reageer ![]() |
Autheur | |
moeder van ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
![]() Posted: 03 Maart 2008 om 20:31 |
Ik heb een vraagje: Mijn opa en oma zijn over 2 maanden 75 jaar getrouwd. Nu wil ik ze een speciaal kadoo geven maar weet niet wat. Heeft iemand een idee?? Het hoeft niet persee gehandwerkt te zijn hoor, alle ideeen zijn van harte welkom. |
|
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|
![]() |
|
marjolein24 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
![]() |
Het klinkt misschien raar, maar wij hebben recent aan de opa en oma van mijn man een digitale fotolijst gegeven, vol met foto's van vroeger en nu. Idee is om telkens als we er zijn nieuwe foto's erbij te plaatsten. Ze kunnen hem gewoon ' op de achtergrond ' aan laten staan en zelf kiezen hoe vaak de foto moet wisselen. Tip: wel letten op gebruiksgemak en kwaliteit van het beeld! In principe hoeven ze hem zelf alleen maar aan en uit te zetten |
|
Marjolein
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
een poosje terug kwamen hier van die leuke taarten voorbij, idee!!!!
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
http://www.4feest.nl/html/body_huwelijksverjaardag.html misschien kun je hier iets mee? |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Wat geweldig, 75 jaar getrouwed!! Iets om met recht trots op te zijn. Zo'n digitaal fotolijstje is wel leuk, moet voor de oudjes wel simpel zijn. Een dvdspeler die aangesloten is op de tv is ook handig. cd erin met alle foto's en die zijn ook nog wat groter van beeld dan hè. Moeilijk om nu zo ff een kado te verzinnen. Ik zal mijn gedachten er eens over laten gaan. Zelf ben ik nogal gek op speciale borduurwerken. Ik heb voor mijn schoonouders en ouders en een tante ooit een grote merklap gemaakt voor hun 40, 40 en 55 jarige huwelijken. Daar waren ze heel erg blij mee.
Die van mijn ouders heb ik de kruisjes genoteerd, ik geloof iets van 20.000 steekjes in 18 dagen of zo. 18 dagen klopt maar de steekjes weet ik niet helemaal precies.
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
giggle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1463 |
![]() |
Fantastisch zeg, 75 jar getrouwd. Misschien kun je een soort levensverhaalboek maken met foto's van hun jeugd, trouwdag, kinderen, kleinkinderen enz. aangevuld met verhalen/anecdote's. Het is maar een idee. Groetjes Jannie |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Mijn ouders hebben ook zo'n fotolijst gekregen vorig jaar.Zij waren 55 jaar getrouwd.Ze waren er heel blij mee.Mijn broer uit Canada had er allemaal foto's op gezet van ons als kleine baby's en kleuters, en foto's van hun leven in Canada. |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Schiet mij wat te binnen.Mijn schoonzoon heeft een hele grote fotolijst met allemaal foto's van het gezin gemaakt.Middenin de ouders in bruidskleding.Dan in een soort puntenform zoals bij een taart foto's van hun, de kinderen van baby tot groot met aanhang.Die hangt in de kamer en is natuurlijk altijd leuk om te zien.Hoef je verder niets voor te doen.
|
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ik bedoel dat je er zoals bij een digi-fotolijst niets voor hoeft te doen.Zijn tenslotte oudere mensen. Wel geweldig zeg, 75 jaar getrouwd. |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
tdv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
![]() |
leuke ideeen al zeg,maar wat super zeg 75 jaar getrouwd
![]() |
|
groetjes tine
|
|
![]() |
|
Tul!p ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
![]() |
Ik vind het ook super, jeetje 75 jaar getrouwd en de ideeen die gegeven zijn vind ik ook leuk. Groetjes Tul!p(Ellen) |
|
![]() |
|
moeder van ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
![]() |
De ideeen die jullie opperen zijn inderdaad erg leuk allemaal. Ik wist echt niet wat ik moest...Bloemen geef ik eigenlijk altijd, van sieraden houdt mijn oma niet en mijn opa gaat biljarten met zijn allereerste keu ... Mochten er meer ideeen zijn zie ik ze graag maar voor zover in iedergeval hartelijk dank |
|
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() |
Mijn vriendin had voor haar schoonouders een boek gemaakt, waarin ieder familielid een A4tje in een plastic hoes had bijgedragen, een gedicht, een lied, een tekening, een recept, foto's, ieder vogeltje had gezongen zoals ie gebekt was. Dat alles in een mooi versierde ordner, want ze hebben een zeer uitgebreide familie. Iedereen bijtijds om een bijdrage gevraagd en naar één adres laten sturen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Carlaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2007 Status: Offline Points: 707 |
![]() |
Ik denk dat een gezellig samen zijn met alle kinderen en kleinkinderen een heel mooi kado zal zijn. Heel veel plezier ook met de voorbereidingen. 75 jaar bij elkaar. Een mooi iets
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |