Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oude liedjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Oude liedjes
    Posted: 20 Augustus 2014 om 10:18
Ik bedoel geen oude mensjes. Ik zag net op Facebook bij mijn broer, dat er www.deliedjeskist.nl bestaat, waar je oude liedjes kunt opzoeken, die je gedeeltelijk vergeten bent. Mijn broer herinnerde zich van de lagere school "Een vreemde arme snuiter" en voelde zich geroepen om daar meer coupletten aan toe te voegen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2014 om 11:01
http://www.seniorplaza.nl/liedjes

als uw broer dit nog niet kent Magtelt, hier is ook een schat aan oude liedjes te vinden.

Ben ik eens per toeval opgekomen omdat, toen het sneeuwde
ik alleen nog maar kende :

Jezuke schudt zijn beddeke uit en laat de pluimkes vliegen

en het vervolg was ; hier en daar en overal tot bij de koeikes in de stal.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2014 om 19:01
Ik zal het doorgeven. Hij is 5 jaar en een dag jonger dan ik, dus hij denkt nog niet in seniortermen.

Ik had een tweede couplet verzonnen, waarbij de vreemde arme snuiter een acoustische gitaar onbeheerd op een terrasje vond. Waarop een vriend van broerlief een strofe verzon van een vreemde arme snuiter, die zijn gitaar kwijt was geraakt.

wat rozengeur.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2014 om 19:38
hoi magtelt

ik heb nog een site voor je
http://www.oudhollands.zomaarwat.eu/omaliedjes.html
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 11:39
http://www.liederenbank.nl/index.php?lan=nl

Magtelt, een jobke voor uw nog niet senior broer?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 17:06
Hij is financieel adviseur van de deelraad Bos en Lommer in Mokum. Maar zeer actief op muziekgebied. Na zijn pensioen zal hij zeker van zijn hobby zijn beroep maken. Dat was vroeger veel moeilijker, maar met Internet en de huidige apparatuur kan iedereen artiest worden.

Bedankt voor de sites, ik heb ze net naar hem gemaild.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 18:02
is nikske
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 09:13
Heb even gekeken, goeie herinneringen aan de zanglessen die wij op school kregen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.480 seconden.
Lang Yarns