Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Films

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Films
    Posted: 19 Augustus 2014 om 23:18
Nu ik een bril heb voor de ondertitels, konden we weer naar de bios. Allemaal knokfilms gezien, Tons is niet van de "Ladies nights". Transformers, Guardians of the Galaxy, The expandables 3. Nu volgt nog Sin City en één of andere politiefilm met Justin Timberlake. Ik wacht ademloos op de laatste Hobbitfilm. Ik ben een Alan Rickmanfan, maar meestal moet ik wachten tot zijn films op dvd verschijnen.

Gaan jullie wel eens naar de bios? Naar welke films?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2014 om 23:26
Tot mijn grote spijt moet ik bekennen dat ik geen filmvrouw ben, niet op tv en niet in de cinema. De laatste film en bijna enigste denk ik die ik in de cinema heb gezien was liar liar(had aan mijn zoon(tje toen) beloofd dat we met zijn allen naar de cinema zouden gaan en hij mocht de film kiezen.
Van hetgeen je allemaal opnoemt ken ik alleen transformers (speelgoedautootjes die naar robotten transformeren), en van sin city heb ik al eens gehoord maar dan een pc spelletje dacht ik.
Alan Rickman moet ik googelen want daar heb ik ook nog nooit van gehoord.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2014 om 23:35
gegoegeld. Jaaa ik ken die meneer wel. Heeft ook in love actually gespeeld

dat is meer mijn soort films ALS ik een film zie of Hot shots 1 2 en 3
of Robin Hood, Men in Tights. Zo van die films van ik zak onderuit in de zetel en laat het maar komen nu, niet nadenken, gewoon zien en genieten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2014 om 09:54
Hij zat in de andere Robin Hood, Prince of thieves, als de stoute sheriff. In Die Hard 1 als de schurk, in Harry Potter als Snape, de dubieuze leraar (is ie goed of hoort ie bij de kwaaien?). Hij heeft wel eens romantische rollen gespeeld, maar meestal is hij een gek, een schurk of beide tegelijk.

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 13:34
ik ben gister met kleindochter naar Boy Hood geweest, echt goed,
verder ga ik zelden, maar de afgelopen 8 mnden alwel 5 x LOL
groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 17:03
Wij hebben een paar jaar geleden een nieuwe bioscoop gekregen. Daarvóór gingen we liever in Arnhem naar het Rembrandttheater, maar ook daar waren op een gegeven moment jongelui die met popcorn gooiden en met bierblikjes rolden. Dus toen behielpen we ons met dvd's. Gelukkig komt er nu een ander publiek, zelfs op de middagen. Ik neem meestal wel van huis popcorn en flesjes drinken mee, anders wordt het een dure grap. Als je geluk hebt, kun je voor € 4 een parkeerticket kopen, zo niet betaal je al snel € 11. De zegelboekjes á € 4 (= € 6) ruil ik bij de Plus om voor vouchers. Soms moet je dan bijbetalen voor de 3D bril, maar dat is dan 1 eurootje.

Boy Hood draait bij ons in Gigant, een bios voor "cultfilms". Waar ik ook Intouchables heb gezien.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 18:09
dus een bioscoopticket kost bij jullie een 6 euro
hier is dat bijna 10 euro dacht ik.

kunde al bijna 2 keren gaan
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 18:30
Als je gaat bloed geven kan je de "danku bonnetjes" sparen voor een bioscoop ticket.
Maar ik spaar liever voor de handdoeken :)
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 18:38
Ze wilden mijn bloed niet hebben, omdat ik na elke donatie flauwviel. Flauw hè? Van mij en van hun.

Dat sparen bij Plus is lucratiever dan bij AH: bij plus krijg je voor elke gekochte 4 cent 6 cent terug, bij AH € 52 als je € 49 gespaard hebt.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2014 om 19:12
Originally posted by Oepske Oepske wrote:

Als je gaat bloed geven kan je de "danku bonnetjes" sparen voor een bioscoop ticket.
Maar ik spaar liever voor de handdoeken :)

ik heb nog nooit bloed gaan geven alhoewel het bloedtransfusiecentrum hier achter de hoek is.
Mijn dochter ging altijd bloed geven maar vloog bijna altijd terug.
ofwel was ze juist terug van verlof, ofwel had ze juist een nieuwe vriend, ofwel had ze iets van medicatie genomen, ze vonden altijd wel wat.

En als er dan toch is bloed kon genomen worden kreeg ze idd een bonneke en ijzerpillen (ik kan hier zelf al een apotheek beginnen). Maar ik dacht ni dat het hier voor cinematickets kon ingeruild worden, in ieder geval zij kwam altijd met handcreme naar huis.

Ik wil de persoon die mijn bloed zou krijgen niet opzadelen met een baxter die altijd verstropt door de dikte van mijn bloed (chocolde, koeken,enz...) dus dien ik de mensheid zo.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 08:47
Ik ben meestal naar de kinderfilms gewist met de buurmeiden, maar die zijn nu zo groot dat ze naar de 1 directon (jongensband) film willen.. En dan mag die ouwe buurvrouw niet meer mee. (Wil ik ook niet)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 10:14
Onze JT-bioscoop vertoont soms ook concerten en opera- en balletvoorstellingen, Nick & Simon, de Notenkraker enzo. Best leuk dat je dan naar je eigen bios kan gaan en geen verre reis hoeft te maken. Ik geloof wel, dat die tickets duurder zijn. Er is ook geregels Ladies night met goodie bags en traktaties en Men's night met bier en hapjes.
Ladies mogen wel een vent meebrengen en mannen een lady, anders zou het discriminatie zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2014 om 11:04
daar hebben ze bij ons dan weer andere zalen voor, voor die concerten en andere toestanden.
ladiesnaait hebben ze hier ook maar mensnaait heb ik nog niet gehoord.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns