Hippe kerstversiering haken - Hippe cupcakes haken |
Reageer |
Autheur | |
Lynn484
Newbie Lid sinds: 16 September 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 19 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Juli 2014 om 15:23 |
Hey iedereen,
Vandaag was ik wat aan het rondkijken op het internet en botste op volgende haakboekjes: Hippe Kerstversiering haken - Hippe cupcakes haken - Hippe beestjes haken Na lang zoeken kwam ik erachter dat deze boekjes werden verkocht in een haakpakket dat verkocht werd bij het Kruidvat. Echter kon ik nergens vinden of deze nog te koop zijn. Vandaar mijn vraag of er misschien iemand onder jullie één of meer van deze boekjes bezit en hiervan eventueel de patronen zou willen delen. Indien er tips zijn over waar ik de boekjes nog zou kunnen vinden, zijn deze ook altijd welkom! Alvast bedankt! groetjes, Lynn |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
denk je aan de copyricht?
kruidvat mailen? |
|
Michaela
Newbie Lid sinds: 21 Juli 2014 Locatie: gelderland Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het boekje hippe beestjes haken.
Hippe kerstversiering zou ik zelf ook willen. Misschien kun je persoonlijk contact met mij opnemen |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij waren die van het Kruidvat. Die hebben net grote bollen acryl liggen, dus ze blijven bezig met breien en haken. Het zit er dik in dat ze die boekjes nog eens in de folder zetten. Maar je kunt ze inderdaad mailen met je vraag. Er is ook een online winkel van het Kruidvat.
Ik vind wel dat uitgevers moeten oppassen met termen als "hip" en"modern", boekjes uit de jaren 70 en 80 hebben dat ook vaak in de titel en dan lach je je suf om de kapsels en make-up van de fotomodellen, als je al niet om de "hippe dingen" lacht. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het boekje "Hippe beestjes haken" is wel grappig.
Weet iemand wat die pakketjes ongeveer kostten destijds? |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |