Koopje! €1, MP |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Augustus 2014 om 13:17 |
Kopen jullie weleens kleding via Marktplaats?
Ik heel geregeld.Zit ook weleens iets bij wat regelrecht de zak van Max ingaat. Maar 3 jaar geleden heb ik de leukste jas van Nederland gekocht voor €25 en nu geloof het of niet.... Een hele mooie spijkerbroek stretch voor € 1.en 3,56 verzendkosten en hij zit als gegoten....Mijn dag kan niet meer stuk!! |
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Post Options
Thanks(0)
|
super toch
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor mijn eigen heb ik nog geen kleding gekocht op tweedehands maar voor de kleinkinderen daarentegen.....
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig toch zon boffie!
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
👍👍
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat ze op marktplaats alleen design kleren verkopen, en ik val een beetje buiten diezain met maatje 46/23. Maar ik ga toch eens kijken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt.ik vraag altijd van alles voordat ik het koop.is het een heupbroek(daar hangt mijn buik overheen,dus die wil niet) Is het stretch,hoeveel is de taillemaat platgemeten(dus de helft) Bij bovenkleding(vesten of tops of jassen) vraag ik de okselmaat en de binnenlengte van de mouw.Voor mij is de binnenbeenlengte ook van belang.die moet zeker 83 cm zijn.Neemt niet weg,dat er ook weleens een miskoop bij zit.Maar ik al veel leuke spullen gekocht.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, da's waar, je kunt de verkoper mailen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een hele verzameling hardloopshirtjes van MP, sommige enorm mooi, zo van duur gekocht, 1 keer gerend en toen was het klaar
met het sporten. Ik sport ook te weinig, maar ik draag ze b.v. ook als ik grasmaai
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |