Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Uitproberen patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Uitproberen patroon
    Posted: 27 Augustus 2014 om 23:40
Hoi allemaal,

Voor het haken voor goede doelen (prematuur kindjes, kinderen in ontwikkelingslanden ed.) was ik op zoek naar een makkelijk patroon voor een beetje stoer babymutsje voor jongens. Ik kwam tot de conclusie dat er niet onwijs veel te vinden is (veel voor meisjes), en de dingen die er zijn, zijn vooral te koop.

Dus, ik ben beetje zelf begonnen met eigen patronen te maken en kwam hierop uit. Doordat ik zelf veel gebruik maak van gratis patronen (het hierdoor ook heb geleerd) heb ik hem ook gratis op ravelry gezet.

Ik ben alleen benieuwd of het patroon duidelijk is (zo vaak ik hem heb gemaakt is het voor mij niet meer te zien als er dingen niet duidelijk zijn).

Vraag aan jullie; is er iemand die het leuk vindt om dit patroon uit te proberen en eventuele foutjes of onduidelijkheden door te geven? Ben benieuwd naar feedback (of ik door moet gaan met het maken van patronen haha)

Hij staat er in het Nederlands en Engels

Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes Lelie
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2014 om 23:43
Leuk! Als ik eraan toekom (gezien de weinige vrije tijd), dan ga ik 'm zeker proberen. 't Is een leuk, stoer mutsje! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 00:18
heb hem En in nederlands En in het engels gedownload.

kan je er rustig een afhalen ik heb ze toch alletwee.

zal er een van de dagen eens aan beginnen se.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2014 om 14:13
Heel erg bedankt!!  Smile
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2014 om 09:23
Ik zal hem binnenkort ook eens proberen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns