Herfstnummer |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Augustus 2014 om 22:17 |
Het Herfstnummer van Burda Verena is uit. Prachtige patronen, haak- en brei. Voor volwassenen en tieners, niet meer voor kinderen, daar zal wel een seciale uitgave voor zijn of ze zijn geen interessante doelgroep meer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, Magtelt, wat moet ik nu doen? Was heel verstandig geweest en heb hem teruggelegd in het schap, moet ik toch maar terug gaan?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Andere bladen kun je terugleggen, maar Verena is altijd zoooo bizonder. Ik heb een abonnement, het scheelt niet veel in kosten, maar dan krijg ik elk jaar een Anna cadeau. Ik was het glad vergeten dat het al bijna herfst is, het kwam echt als verrassing. Nu nog de poppen-andrea-kreativ en het nieuwe doorloperpuzzelboekje en ik ben een zeer tevreden mens.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |