Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpakketten

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpakketten
    Posted: 05 September 2014 om 19:19
Euroland heeft haakpakketjes in de folder.

En ik heb het gerucht vernomen dat er brei/haakboekjes bij Zeeman liggen. Waarom heeft niemand me dat eerder verteld? Nu met ik morgen wel de stad in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 19:28
hahaha die magtelt, ja nou moet je de stad inLOL
enne die grote zwarte tenten(onderbroeken) die hebben de zeeman dan weer niet!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 19:34
ja de boekjes zijn breimode voor kleine meisjes(roze boekje), staan een paar mooie truitjes in. breimode voor kleine jongens(blauw) staan ook een paar mooie modelletjes in (kosten allebei 0,99 euro) en dan nog breimode voor mannen (geelgroenig) en breimode voor vrouwen (purper) en die kosten 1,79 het stuk. (zijn ook groter) mooie sokken en handschoenen in te vinden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 19:47
Oh nee 99 centen, een rib uit mijn lijf. 1.79 een kapitaal. Het zijn toch niet dezelfde als vorig jaar?

Bij de breipakkeetten zag ik een theepot en beessies.

Zeeman heeft nu wel ondergoed en de modellen uit de folder waren gewone mensen, die de uitdaging hebben aangenomen. Afgekeken van Dove reclame.
In de nieuwe folder staan jassen voor de winter. 9,99.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 19:57
ik weet niet of het dezelfde zijn want ik had ze nog niet maar bij de jongens staat er een klein ventje op met twee vingers in zijn mond en een blauw truitje met een boot op en schuin links van hem in een ander kaderke hangen gestreepte handschoenen, bij de meisjes is het een meisje van ik denk een jaar of vijf met een schoon golfke aan met inbreimotiefjes
bij de vrouwen is het een blonde met een purpere trui en een rode sjaal en bij de mannen een man met een zwarte trui denk ik en een zwart/grijs grote strepen sjaal. (hij heeft zijn haar niet gekamd) en links ondernaast zijn er gekleurde handschoenen die een man volgens mij nooit niet aandoet.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:00
haha Zeeman heeft wel van die grote zwarte tenten,grote tenten daar woon je wel lekker in,,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:00
Zo zie je ook wel colsjaals voor mannen in patronenboeken, maar nooit in het wild. Dat ongekamde haar is mode, vandaag stond er zo'n tv figuur met al zijn haar overeind op de foto in de krant. Jij noemt het ongekamd, maar daar heeft zijn stilist een hoop moeite mee gehad.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:03
mijn haar ziet er ook altijd zo uit en ik kam dat dus nooit, want van zogauw dat er een kam aan te pas moet komen, moet de kapper komen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:05
Als het zo plat ligt noemden we dat in Amsterdam een platgeregend korenveld op je taas.

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:06
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Zo zie je ook wel colsjaals voor mannen in patronenboeken, maar nooit in het wild. Dat ongekamde haar is mode, vandaag stond er zo'n tv figuur met al zijn haar overeind op de foto in de krant. Jij noemt het ongekamd, maar daar heeft zijn stilist een hoop moeite mee gehad.
Ha,ha. Ik vind zoiets eigenlijk ook ongekamd, maar denk toch dat Magtelt gelijk heeft.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:06
nee het ligt niet plat he, het staat alle kanten op. mijn kinderen noemen het coupe ontploft.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:11
Altijd nog beter dan een opgewaaid kippenkontje.

Mijn haar wil wel krullen, als ik de föhn en kam niet pak, gewoon even de vingers door het natte haar en wegwezen. Zodra ik één haal met de kam doe, moet ik het uitgevreid föhnen.

Wat zijn kinderen toch altijd kritisch, hè?

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:13
is dat zo'n froefroeke dat met gel naar boven is gezet zo'n kippenkontje?
of is het de kruin die naar boven staat?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:19
Het was een dameskapsel in mijn jeugd, hééél lang geleden dus, een soort jongenskopje met krullen op het hoofd en van achter zag het eruit als een kippenkontje. Zo naar het midden geveegd. Kon wel mooi me oorbellen.

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:20
zo'n poedelkop? heb ik ook nog gehad

en ik stond (en zat) er wel mee vond ik.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:21
Volgens mij is een kippenkontje met kortere haren. Een fatsoenlijke frou is toch minstens 4 cm of zo?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:23
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Volgens mij is een kippenkontje met kortere haren. Een fatsoenlijke frou is toch minstens 4 cm of zo?

ja dermee dat ik over een froefroeke sprak omdat het dus heel kort is.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:26
Ik heb trouwens het gebreide knuffeldierenboekje gekocht voor 99 cent ik denk dat je er een klein kind wel een plezier mee zou doen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:28
ook uit de zeeman?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2014 om 20:32
Ik ben helemaal de trap opgelopen om te kijken naar mijn Zeemanbibliotheekje. Het moeten nieuwe boekjes zijn. Jippie.

Eerst met de bus naar het marktplein, boekwinkel en Euroland. Dan de Hoofdstraat door, altijd gezellig. De Brinklaan in voor Zeeman.

En naast onze Zeeman in het centrum ligt.....Wibra. En ertegenover zit een .....Vlaamse frietjeskraam.

Dan naar de bushalte voor de terugreis en wie zit er bij de halte? Action.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns