Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe aankopen
    Posted: 06 September 2014 om 19:25
Ik blaas dit topic nieuw leven in.

Breiboekjes en kleurige hemdjes van Zeeman, een paspopje van Action en GEEN wol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 19:39
Ik ben vandaag in Tilburg geweest!!!jajaja...
Lotje heeft me erheen gereden...
Ik heb de wagen gevuld met benzine en zij heeft de rit uitgedaan!
Manlief was mee( m'n buffer voor als dochterlief zou paniekeren...)
Maar dat deed ze niet ( ik vreesde een beetje voor de kanten van Antwerpen en Breda maar was een beetje voorbodig van me!).
Het is een dulle griet om te rijden!
Amberkens was ook gezellig mee.
Nr 3 nog steeds...( maar is detail...heb haar net gebeld en doodse stilte, wie ben ik,he)
Over de middag een mac donalds bezocht en we konden er weer tegenaan!

Maar wat deden we in Holland?
We zijn naar een patchworkwinkel geweest en ik heb er een 6 tal metertjes stof mee!!!
Wel in kleinere stukken ...voor patchwork moeten dat geen meters zijn,he met Fq kunje al heel wat! Het gaat hem meer om de verscheidenheid en de harmonie soms.

Een mooie dag geweest.

Groetjes Creananske

Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 19:43
Alleen saaie grijze sokkenwol voor meneer (heb nochtans nog mooie fluo sokkenwol liggen!)
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2014 om 20:42
Breiboekje van Rowan "simple shapes Lima" en de bijbehorende wol voor een trui.

Erg dure wol vond ik, maar zooo heerlijk zacht en prachtige kleuren. En dan dacht ik, voor mezelf mag dat wel, ik draag mijn kleren altijd enkele jaren dus is het niet zo erg.

Was bovendien opendeurdag in de wolwinkel. Heb ik nog een goodiebag gekregen met een bolletje roze wol, steekmarkeerders en heel wat patronen. Superleuk!
Groetjes, Tineke
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 10:58
lha geen wol, geen kleren, maar een nieuwe bril en zonnebril, dochter ook nieuwe bril, over een weekje zien we beiden weer scherp en is de bank geplunderd!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 11:20
Drie bolletjes katoen, 2 oranje en 1 roze. Nu een leuk patroon gaan zoeken Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 13:52
Sokkenwol bij de Aldi. 1 pakje met basiskleur rood en 1 pakje met basiskleur blauw. ik wil er echter geen sokken mee breien, niemand die ik ken zit te wachten op zelfgebreide sokken. Ik gebruik de rode combinatie voor een winterrokje voor mijn kleindochter met gerstekorrel in basis en multicolor gemixt.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 16:41
Wat bollen Bianca bij de Wibra (nog steeds nergens live Fenna gezien) en bij de boekenzaak een Filati en een tuinscheurkalender
(een agenda voor volgend jaar heb ik ook al en dit jaar is nog niet eens af Confused)
Ik was vergeten dat ik bij de Action de breiboeken moest gaan bekijken Embarrassed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 17:37
Hè foei, ga direct terug, ga niet langs Af je ontvangt geen 200 gulden. Er ligt in onze filialen een hele stapel met verschillende.

Je kunt ook een bak koffie komen halen en de boeken en Fenna hier bekijken. 't Is een beetje omrit, maar wel gezellig.

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 17:40
Echt, Magtelt? Ligt er bij jullie in de winkel nog wel Fenna? Hier al een tijdje niet meer en volgens de dames in de winkel komt het ook niet meer. Nou weet ik niet of zij dat altijd van tevoren weten, maar ik ben al wel weer een paar keer voor niks wezen kijken. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 17:56
Er lagen zaterdag nog 4 bollen van die regenboogkleur in het centrum, maar lw 1463 is een goede vriendin, die mag op mijn zolder komen inslaan. Ik zal maar niet zeggen uit hoeveel ze kan kiezen.

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 18:58
Ook niet zo veel in de winkel dus, maar in elk geval meer dan hier. Enne ....ik vroeg ook niet of ik iets van jouw voorraad mocht afsnoepen, hoor. Tongue 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 19:17
Ben een beetje verkouden en mijn hersenpan is dus verstopt, vandaar dat de Action me ontschoten was.
Wat de Fenna betreft, ik ben niet zo hebberig, meer nieuwsgierig - iedereen heeft het er maar over en ik heb het nog nooit van heel
dichtbij gezien. Ik heb 2 bollen (mooi) blauw Bianca (ze hadden niet meer) en in totaal 6 bollen grijs/groen Bianca
In mijn hoofd is dat ene een hoofddeksel en het andere een trui (nu nog even tijd vrijmaken). Maar eerst mijn hersenpan ontstoppen.
Zo vervelend, ik ben zo moe van mezelf - bah, hebbende ze ook niezende smileys ? Wacko
En volgende week is het hier drukdrukdruk, dus heb ik ook geen tijd voor een omweg met koffie, he bah
Maar als ik uitgeniesd en uitge "drukdrukdruk" t ben wil ik wel eens een omweg maken, voor de verandering
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 19:19
Nee, dat begrijp ik ook wel. Zeeman had veel nieuwe garens liggen, vooral van die dikke met twee kleuren. Maar ik denk, dat er in de Wibra al behoorlijk wat was weggehaald door mensen, die in de herfst een gebreid vest aan willen. Of hun geliefde er in willen zien.

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 21:07
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2014 om 22:45
Beterschap, lw! Da's helemaal niks, zo'n verstopt hoofd! Unhappy
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 07:53
Ik heb gewoon zwarte wol gekocht bij zeeman  voor een trui met kol ,gewoon tricot steek en dan ga ik mij wagen aan de jacket van hobbydoos ,vind hem zo mooi ,zal hem in donkerblauw maken (denk ik)
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 11:33
Dat vest dat je ziet als je net op de hobbydoos komt? Prachtig is dat.

Met een zwarte coltrui kun je ook mooi voor de dag komen. En je kunt er een hesje op haken in de kleur van rok of broek. Of een kleurige ketting of sjaal omhangen.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.828 seconden.
Lang Yarns