Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poncho

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vivieke67 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 September 2014
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vivieke67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poncho
    Posted: 09 September 2014 om 14:16
Ik zoek een patroontje voor een poncho met capuchon, liefst gebreid voor een meisje vanaf 1 jaar.

Wie kan mij hierbij helpen.

Groetjes
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 14:25
sorry dat jij de eerste bent waar dit zo gebeurt, maar het is een hartelijk welkomtopic dat bijna nooit gelezen wordt en waar toch info instaat.

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.


wat betreft de poncho moet je bovenaan eens op patronen (tussen winkel en home)klikken, daar vind je ook poncho's met kap en gebreid en mits een beetje aanpassing van de steken kan het ook voor kleinere kinderen dienen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2014 om 14:31
Welkom

Kijk eens bij Drops design ( garnstudio )en dan baby modellen . Mijn dochter heeft daarvan een poncho met capuchon gebreid .
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 08:53
Welkom.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 11:41
https://madebyroest.wordpress.com/page/32/
hier staat een leuke ,maar het is een kooppatroon
oant Sjen
Back to Top
Vivieke67 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 September 2014
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vivieke67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 11:57
Is inderdaad een leuke maar dit is gehaakt en ik zocht eigenlijk eentje om te breien.

Toch bedankt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 12:02
Nou ik heb wel een gebreide, vanaf maatje 92, maar dan heb ik een e-mailadres nodig, zoals uitgelegd in het Hartelijk welkom bij Even voorstellen, dat ook hierboven staat. Graag in een PM en zonder punt aan het eind, want die komt meestal mee met het knippen en plakken. En helemaal correct, anders blijf ik aan de gang.

Het is er één met veel kleuren en ingebreide figuurtjes, maar je kunt hem in je eigen kleur en effen breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2014 om 17:36
Ik heb het verstuurd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns