He he we zijn er weer |
Reageer |
Autheur | |
Mia316
Hobbywonder Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 September 2014 om 16:35 |
hallo allemaal we zijn er weer na heel heel veel problemen te hebben gehad mat de computer en het internet zijn we vanaf vandaag weer online.Hopeljik kunnen we er nu weer een poos tegen we hadden en poginig gedaag hier in het dorpje waar ik woon in luxor om daar internet te nemen. Vele dingen werden er belooft we gellofde daar natuurlijk in en besloten het te nemen. Het gevolg was dat de computer het begeefde 2 keer over en het internet werdt afgesloten als het internet cafe ging sluiten . Dat betekende een hele dag geen net of soms maar een uurtje. Dus na veel geruziet zijn we gestopt . We zitten nu dus weer gewoon op en internet stickje. gelukkig kan ik ne weer alles volgen en hopelijk ook weer gauw nieuwe dingen kan plaatsen
groetejs mia
|
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dag Mia, blij te horen dat het alleen maar internetproblemen en cafeproblemen waren, met al die toestanden ginder. (je kent mij waarschijnlijk niet maar ik heb wel uw berichtgeving gevolgd).
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
fijn dat je er weer bij bent...
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
fijn had al zo iets van ; nou we hadden ooit eens iemand uit egypte!
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mia , wat fijn dat je er weer bent, met al die nare berichten heb ik veel aan jou gedacht.......
|
|
groetjes geesje
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom terug Mia :) Heel veel succes met het bijlezen van al die berichten hihi
|
|
Mia316
Hobbywonder Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja ja dat zijn er heeel wat zal me niet vervelen
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
fijn at je er weer bent.
|
|
oant Sjen
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
welkom terug
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |