Wolvoorraad |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 September 2014 om 19:35 |
Als je geregeld in de stad staat te twijfelen of je bepaalde kleuren garen hebt, kun je een tas maken met franjes, geknipt uit je wolvoorraad, dan heb je de staaltjes altijd bij je.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Superslimme tip!
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mogen het dan ook 12 tassen met franjes worden Magtelt?
|
|
fleurtje48
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ben jij zo erg ,Engeline. Hoeveel kasten vol heb jij? Ik mheb maar drie ikea bakken vol( wel van die grote)😄
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ik heb niet zoveel voorraad meer; heb bij de verhuizing veel weggegeven aan het goede doel. In ieder geval begint het nu weer een beetje te komen omdat ik diverse dingen heb gemaakt of ga maken.
Wie weet hoeveel tassen ik dan nog kan maken? |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
oeps! een bak of 20 ga nu echt niets meer kopen!!
|
|
fleurtje48
Post Options
Thanks(0)
|
😄😄😄😄
|
|
Creananske
Duizendpoot Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
Och, Engeline,
Zou ik ook doen als ik jou was... Op de's duur... Een tijdje geleden zat ik aan ruim 7000 bollen... En met al m'n borduurwerken en patchworkpakketten en stofjes... Ondertussen heb ik al wat wolletjes verkocht en het is al veel leuker aan het worden. |
|
Groetjes Creananske
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht eerst aan een strengel van draadjes, maar bij mij wordt dat een knoet om zakkenrollers mee te meppen. 12 tassen is ook een idee.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zit hier achter de compu en heb als reminder zo'n sticker die van een van de (wol) boxen gekomen is, ik wilde er een paar bijbestellen . . . .
Want ik was pas bij de Zman en kwam er thuis achter dat ik bepaalde kleuren royal al had
Maar in plaats van extra boxen kan ik natuurlijk ook een tas met franje maken
Ik denk dat ik een lichte kleurverslaving heb en dat ik toch maar een paar extra boxen bestel, het staat zo vrolijk !!!
En ik heb er nog lang geen 20
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben wel aan het sparen al vanaf mijn 16E,ben nu(nog net ) 56 jaar.Niet dat er nog bollen van die tijd zijn,maar er ligt rustig nog een bolletje durable ercu no 10 tussen.waar ik in alle huizen waar ik tot nu toe heb gewoond gordijntjes gehaakt heb.Maar ik heb wel een verslaving wat wol betreft.Ga elke vrijdag(vrije dag) naar Nijmegen (dukenburg) waar een Zeeman,Wibra en een Action is.Dus het gaat bijna vanzelf,,,,Gelukkig heb ik alleen een wolverslaving,kan erger toch?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook nog lang geen 20 boxen, hooguit 10, maar wel van die grote op wielen. Er zijn ergere verslavingen. Overigens is een verslaving een aandoening die je gewone leven ontregelt, daar heb ik geen last van, mijn leven gaat zijn gebruikelijke gangetje. Wol kopen enzo.
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Haha,zo is het Magtelt.Bij mij wordt ook niets ontregeld,juist regelmaat of liefst altijd.Ik heb ook nooit geen moeite om te breien of haken....
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o o o ik heb twee grote plastic kasten vol met wol
(kasten die ze vaak gebruiken voor in de tuin) 1 hele grote bak vol met alleen maar katoen en dan drie grote dozen met wol en dan liggen er op zolder nog ...... kleinere dozen met wol en katoen ik denk zo een 20 dozen??????????????? ik ben geloof ik echt verslaafd aan wol en katoen kopen? heb vandaag ook nog 22 bollen gekocht eigenlijk mag ik echt niets meer kopen als ik van al die bollen een staaltje moet knippen heb ik ook zeker die 12 tassen nodig (hihihi) o en ik heb ook nog een koon gekocht van 4 kilo die komt woensdag binnen ik ben echt erg groet van nia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook je kleding om t stadten versieren met franjes van je wolvoorraad, zoals bij Indianenpakken. Aan de mouwen en broekspijpen, aan zoom en halsboord, dan kun je toch heel wat draden kwijt.
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
haha.ik ben lekker niet de enige!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o nee hoor
ik weet zeker dat er nog meer zijn hier groet nia |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ja,jij bent echt heel erg!!!!,maar het geeft wel een lekker gevoel .zo van wat zal ik nu eens gaan maken....en dan iets leuks uitzoeken,Ga nu beginen aan een sprei voor de logeerkamer en op vakantie gaan de breipennen meer voor een vest voor de jongste dochter.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oja de konen, die had ik nog niet meegerekend. En dan maak je er een trui van en dan lijkt die koon absoluut niet geslonken
Terwijl je niet van plan bent om er 10 truien van te maken
En toen heb ik nog een keer een 5 kilo doos met "pot luck" konen gekocht en die staan mooi in de kast te wachten . . .
Heb zaterdag weer 3 nieuwe boxen (niet van die giga) gekocht om meer orde aan te brengen
En ook 3 (nog) kleinere om orde op het kantoor te krijgen (aanval van opruimwoede), kantoor is nog steeds een beetje ontploft
Maar ik pas achter de computer, dus . . .
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
haha welkom bij de club!!!!!!
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |