Wibra folder |
Reageer |
Autheur | |||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 September 2014 om 19:27 |
||
In de nieuwe folder van Wibra van 22 september staan nieuwe gemêleerde garens, € 1,79, 100 gram 170 m, en knopen, houten en plastic.
|
|||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
En . . . hondensokjes |
|||
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Om te breien???? |
|||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik dacht kantenklare en ik meen ook ergens hondenjasjes gezien te hebben. Kan zijn dat dat ook in de Wibrafolder was. Als ik hond was, schopte ik ze aldoor uit. Maar dan zouden ze me een maillot aantrekken.
|
|||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dat lukt niet. Voor sommige honden kunnen ze wel handig zijn, hoor. Met sneeuw en vorst kunnen zich heel snel ijsballen vormen in de vacht, ook tussen de voetzooltjes en dat is voor de hond ook niet erg prettig (zie een voorbeeldfoto hier: http://sh*tzuhuisje.skynetblogs.be/index-17.html ). Ook pekel levert weleens problemen op. Met sokjes hou je dat aan de poten in elk geval tegen.
|
|||
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
De Wibra is komende week een walhalla voor hobbyisten!
Ik ben vanmorgen al wezen kijken en ze hebben zoveel leuke spulletjes. Alleen de wol mocht jammer genoeg nog niet uit de dozen :-( Ben zo nieuwsgierig hoe die is en welke kleuren er zijn! Groetjes, Jannie
|
|||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
kan de pagina niet vinden, niet in het blauw en niet met kopieren en plakken. Maar die sokken kunnen idd heel handig zijn. wij waren eens op weekend op een boerderij en daar lagen allemaal van die steentjes als terras. Onze hond zijn kussentjes onder zijn poten lagen wat open en durfde dus niet meer op de steentjes komen en toen hebben we gewone kindersokjes gekocht om over de zalf en de windel te doen. |
|||
|
|||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
||
wij hebben de folder vandaag in de bus gekregen en er staan idd heel bruikbare dingen in. en ook boekjes heb ik gezien, diverse titels
eentje ervan is hand- en vingerpopjes haken en breien en een ander is met grannys |
|||
|
|||
Tosca84
Newbie Lid sinds: 19 September 2014 Status: Offline Points: 18 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik denk dat dat komt omdat in sh*t automatisch een sterretje gezet wordt in plaats van de i. Als je de link kopieert en plak en het sterretje door een i vervangt doet ie het bij mij wel... Het zijn echt schattige sokjes... :D Groetjes, Tosca
|
|||
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Sorry, Bep! Deze zou het ook moeten doen: http://sh*tzuhuisje.skynetblogs.be/index-17.html Het is wel een stukje naar beneden scrollen.
Dank je wel. Tosca!
|
|||
lidy*
Post Options
Thanks(0)
|
||
Shiiit, nee! Hij verandert het gewoon. Wat een betutteling! Sh*t is duidelijk ingevoerd als ongewenst woord - voor de teerhartigen onder ons.
|
|||
bep
Post Options
Thanks(0)
|
||
't is pertang nen .be. Ik wist niet dat ze hier zo preuts waren.
|
|||
|
|||
lidy*
Post Options
Thanks(0)
|
||
Haha, niet 'ze', hè!
|
|||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |