Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nona wol wibra

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nona wol wibra
    Posted: 22 September 2014 om 22:00
Wie heeft hem al. Niet laten liggen hoor :) is weer 1malig.
En het is zo lekker zacht.

groetjes Cormout
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 23:03
ik ga eerst maar eens een deel van mijn voorraad opsouperen maar dat wil niet zeggen dat ik niet eens een keer ga voelen aan de wol, en een aantal vastpakken, rondgaan in de winkel en uiteindelijk terugleggen.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2014 om 23:17
Je bent verstandiger dan menigeen, Bep! Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 09:31
IN die ene zit echte wol, de andere is alleen acryl. IK ben er nog niet geweest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 12:19
Bij ons was het al weer op😄
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 12:34
Ik ga vanmiddag de stad in/het dorp in. Onze Blokker had de hobbitdvd nog niet en die staat wel in de folder. Dan kan ik mooi even de Wibra inlopen ook. "Iedereen opzij! Leg terug die wol en knopen!"

wat rozengeur.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 18:57
Ik heb Apeldoorn gisteren al onveilig gemaakt met die waar wol in zit. De acryl heb ik nog voor je laten liggen. Maar goed dat ik nog gegaan ben want in Sliedrecht hebben ze daar niks meer van. Er was trouwens ook een tweed met wol die niet in de folder staat. Leuk voor de sas tassen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 19:31
Helaas, er lag een Himalaya aan strijkgoed, het werd te laat. Morgenochtend vroeg dan maar. En dan een goed rondje, beginnend bij Euroland en Voordeelboekwinkel. Ik heb de folder van Action nog niet in de mail gehad en on stadsblad was er ook nog niet.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns