Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naar de fillum

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naar de fillum
    Posted: 23 September 2014 om 18:50
Ik ga deze herfstvakantie zeker naar Wiplala. Ik heb het gelzen sinds ik 10 was en voorgelezen aan brusjes en eigen kroost. Ik vond het altijd al een filmenswaardig verhaal, ontzettend grappig en spannend.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 19:20
Het is hier zo erg (met druk druk druk zijn) dat we nu een briefje hebben waarop staat dat we of week 39 of week 41 naar de film gaan.
Het lijkt maar niet te lukken Confused
Ik kijk net in de bios agenda en o o o als het aanbod zo blijft kan het wel Sint-Juttemis worden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 19:29
Vrijdag gaan we naar Denzel Washington, ik ben de titel even kwijt. Pierce Brosnan beviel ook wel. Dracula en hobbit 3 staan ook op de planning. Alles met Plus vouchers en een parkeerticket van € 4, als sta je eigenlijk voor € 11,00. Ik denk erover om eens na de film MacDonalds binnen te wippen, als Hans z'n frietje al dicht is. Met twee keer gymmen in de week moet dat mogen.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2014 om 19:35
Ik keek net bij donderdag en daar staat the equalizer tussen, bedoel je die - tsjonge zou het er dan toch nog van komen ???
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 00:23
De "De Hobbit" films heb ik bewust geboycot.
Hoe kunnen ze van het dunste boekje in vredesnaam drie meer uren durende films maken? Dat is zo overduidelijk het concept commercieel uitmelken, dat ik er niet aan ga beginnen.

De Hobbit is één van mijn lievelingsboeken.
Ik ben ook weg van de hele "In de ban van de ring" trilogy. Dat ze daar één film per boek van gemaakt hebben, dat vind ik nog plausibel. Die films heb ik ook (meerdere malen) gezien, maar voor het dunste boek alleen al drie films??
Ik haak af.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 09:35
The equalizer is het inderdaad.

Ik was ook wel verbaasd dat ze van zo'n dun boekje drie films kunnen maken, maar mijn man, die niet echt van fantasy houdt, vondt ze ook leuk. Ik houd er niet van als ze in boeken eindeloos doorzwammen, alleen om het dikker te maken, zodat het een serie kan worden. Maar als er in de hobbit kort een veldslag of tocht door de bergen wordt beschreven, kun je daar filmisch een spannende episode van maken.

Bij Dracula dacht ik ook, dat het wel weer zo'n vampierfilm zou worden van eng gedoe met maagden en staak door het hart, maar het gaat over een jonge krijgsheer, die zijn gezin en volk wil beschermen tegen de oprukkende Osmanen. En die dan kiest voor een magische oplossing. Volgens de trailer.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 12:48
Ik weet niet, ik heb de trailer van de equalizer gezien en dacht 13 in een dozijn. Ik heb ook de trailer van de Maze bekeken en die trailer
was in ieder geval smaakmakender. Maar hier werd al gezegd, the maze hoeft niet. En ik ga toch echt niet naar de cops.
Dus wat wordt het, verstand op nul, iets uitkiezen en gaan of voor de zoveelste keer . . . thuisblijven Unhappy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 13:57
The Maze leek me hetzelfde als The hungergames, dat is net als met al die Vampire diaries films, als de één een succes is, gaan we dat gauw uitmelken met nog zo'n honderd films. Probeer Dracula maar. Dat is geen remake. Een heel andere benadering. Of die comedy met Daniël Radcliff, het schijnt nogal een ranzige film te zijn qua dialogen.

Ik heb de twee hobbitfilms op dvd gekocht.

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 14:01
Ik heb de hobbit filmen ook op dvd.
Ga verder eigenlijk nooit naar de film.
Vind het zo duur geworden. Das wel jammer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 14:10
Bij de Plus spaar ik een boekje zegels voor € 4, daar kan ik dan € 6,- voor krijgen of een voucher voor een bioscoopkaartje of een voucher voor de plaatselijke kapper van € 8,50. Met de bus gaan is één grote ellende met lang wachten, maar je kunt in de bios een parkeerticket voor € 4 kopen, terwijl anderen in de parkeergarage rustig meer dan een tientje staan te pinnen. Ik heb een grote tas, meer een karbies, en daar neem ik twee koele flesjes van huis mee en kaaskoekjes ofzo, een snack die ze niet in de bios verkopen. Dan is het wel te doen. Je kunt trouwens ook films huren in de bieb.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns