Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Brutaal

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Brutaal
    Posted: 27 September 2014 om 11:06
Hoi ,ik ben brutaal geweest op de site van de tas.en ze hebben mij eruit gegooid.de leiding heeft al vanaf het begin de pik op mij. En ik heb ze natuurlijk antwoord gegeven en dathad ik nooit mogen doen.en ik heb al voor nog twee tassen garen gekocht en patronen vergaard en nu mag ik niet meer meedoen en krijg geen beschrijving meer .kan er helemaal niet meer bij komen alles is eraf gehaald bij mij.Ik voel mij weer 10 en in plaats van een pm alles op internet. Ik ben verdrietig en kwaad..Hoe tegenstrijdig he?
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 11:33
Jammer Betty zie je vaker alles wordt teveel met regeltjes overschaduwd bah
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 11:43
Ja is zo.Ik ben er ziek van.ik hebheel veel gehandwerkt en met veel plezier maar hier was ik werkelijk verzot op.Enik hadal gezegd dat ik de rest van mijnlenen die tassen bleef maken.maar ja ik bennooit brutaal meer zij riepen het inmij op. Enikgafze eerlijk antwoord enik zei als ze wat wilde zeggen tegenmij over mijnmanier. Dan zouden ij het beter in eenberichtje tegen mij konden zeggen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 12:48
misschien dat er hier toch nog lookalikemakers zijn die het willen doorspelen dan? En dan is het alles kopieren en printen geblazen zodat je het patroon niet meer kwijtraakt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 13:02
o bettykleien, nu niet kwaad worden op mij e, maar ik heb hier zitten lachen omdat gij (66 jaar) van de faceboekgroep zijt gegooid.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 13:24
Ja is te gek voor woorden he .ik ben nooit brutaal en zal overal netjes voor bedanken .vind je niet. Maar ik zou ook lachen als ik niet zo verdrietig was. Maar ik had ook een grote mond hoor. Want we hadden het over reclame en dat magniet dat moet in een andere topic maar een paar hadden namen genoemd waar iets verkrijgbaar was maar ik zei .snel voordat het er af gehaald wordt.en dat was provoceren en ze pakt weer precies mij . Ik loop het op bij hun entoen was de hele site met alle patronen en reacties eraf .enik kaner niet meer op.het reageert niet. Heb ook al gevraagd in een pm hoe lang het duurt.maar ik krijg geen antwoord.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 13:41
pmmetje
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 14:05
Dat soort dingen mis ik nu altijd, heb er niets van gemerkt. Maar het viel me al wel op dat ze nogal kinderachtig zijn. Maar geen zorgen Berry, ik stuur je de bestanden wel. Zodra die van deze week binnen is en ik heb het opgeslagen, stuur ik het wel naar je op.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 14:26
vwalla se opgelost.
en meus, je ziet allemaal goeie vrienden hier he (nog wel geen familie, maar 't begint in de buurt te komen)
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2014 om 23:32
nou raar hoor Betty dat ze dan net jou eruit pikken om zo tegen te reageren. het lijkt wel net shoot the Messenger vind je niet.
Maar gelukkig hebben we Janne de redder in nood, lief van je
Ik heb geen idee welke groep je bedoelt Betty maar had je anders ook graag geholpen
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 10:00
Ja ik weet dat ik bij de dozen vrienden heb en ik ben voor deze week geholpen en nu nog twee weken.komt voor elkaar hoop ik bedankt allen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2014 om 11:34
Ja natuurlijk komt het goed, ik ga het gewoon steeds naar je mailen. Hier plaatsen zal niet mogen, maar naar je mailen daar kunnen ze niets van zeggen. En, mochten ze het zien en mij eruit gooien dan heb ik altijd nog een paar anderen die mij het patroon wel kunnen sturen en ik weer door naar jou (ga natuurlijk geen namen noemen, hihi).
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns