iers/keltische muziek.voor feestje |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Augustus 2014 om 18:42 |
Op 11 oktober geven wij een feestje in onze plaatselijke kroeg ivm 60ste verjaardag van man.Toen hij 50 werd heb ik een doedelzakspeler laten komen die wat liedjes heeft gespeeld.Mijn man is helemaal gek van alles wat met Ierland,Schotland en Keltische muziek te maken heeft.
Weet iemand een violist,doedelzakspeler,die bij ons in de buurt(nijmegen eo) woont.Het lijkt mij leuk om hem hiermee te verassen,maar wel zo dat het te betalen blijft... |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan je geen naam geven, maar wat een leuk idee! Ik ben dol op doedelzakken! Hoop dat je iemand kunt vinden!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor het geval je echt niemand zou vinden, zou ik al plan b inschakelen.
Kinderen en kleinkinderen riverdance laten oefenen en jijzelf de hoofddanser en dat dan opvoeren, succes gegarandeerd. Pas op niet gemakkelijk want ik heb het ook geprobeerd en iedereen lag strijk hier. |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beps plan is natuurlijk prachtig maar als je toch nog even wilt zoeken: deze site ken je misschien al? http://www.bagpiper.net/Bagpiper_Location.php?Country=Netherlands Er staan er 2 op in de buurt van Nijmegen. Helaas zonder prijzen.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Lidy ik ga eens informeren en Bep...haha dat is wel een leuke,maar niet echt iets voor mij!En we hebben ook een te klein gezin (maar dat is een flauw excuus) 2 dochters en 1 kleinzoon die er op die avond niet bij kan zijn. wel leuk bedacht!
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
En hij besloot er niet bij te kunnen zijn na het lezen van het plan om de Riverdance te gaan oefenen :) |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ja.... hij is 7 en gaat echttttt niet dansen hoor?/ haha
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Michael Flatley begon op die leeftijd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
hier kan je zien dat je echt niet met velen hoeft te zijn om een riverdance te doen. http://www.youtube.com/watch?v=7gHvATmUsSg |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
O Bep wat een schitterend filmpje.lachen hoor !!!!
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
En Magteld,hij wilt echt alleen maar voetballen en een snoeiharde achtbanen....
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien kun je die vader-en-zoon inhuren, succes verzekerd.
Overigens ging M. Flatley met zijn 8ste ook boksen. Het was toen ook al een klein menneke, dus hij moest zich waarschijnlihjk vaak verdedigen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ja,die twee zijn hartstikke leuk!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
nog een dikke week te gaan en heb je het in orde gekregen? Of is het nu stressen tegen de klok op?
|
|
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Ja,Bep,Er komt een doedelzakspeler The Piper.Vind het spannend! Mijn dochter heeft contact gezocht met de Dublinners uit.Ierland,en die hebben een geschreven verjaardagskaart voor hem(naar haar) gestuurd.Ik denk dat hij tot tranen toe geroerd zal zijn.Hij is zo;n ongelooflijke fan van hun,gaat al 20 jaar naar een concert in Nederland en 2 jaar terug is hij op 28 december naar een concert in Dublin geweest in Vicarstreet.Leuk dat je het nog weet !!!!!!!!!!!!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ohemeltje, de dublinners!
jaaaaaaaaaaren geleden, toen ik net''verkering'' had, kwam die ellende op de platenspeler, wat een kattegejank vond ik dat ! nu jaaaaaaaaaaren later ben ik de muziek gaan waarderen en huppelen mn voetjes denkbeeldig mee! heel veel plezier met t feestje! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en goe gefeest? en was de jarige blij met de verrassing of had hij het verwacht?
|
|
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
O,wat een fantastisch feest hebben wij gisteravond gehad.
Met doedelzakspeler,die een echte verrassing was.Bijna iedereen die genodigd was is ook gekomen,en een dorpsgenoot,inmiddels een biljartvriend,die gocheltrucjes deed(lekker schunnige) dus dat was brullen.Een oude middelbareschoolvriend(25 jaar niet gezien) is met vrouw uit Amsterdam gekomen en die vanochtend na een lekker ontbijt weer uitgezwaaid!Super ! |
|
lidy*
Post Options
Thanks(0)
|
Klinkt geweldig, Engeline. Wat heerlijk dat het zo'n geslaagd feest was!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en de persoonlijk kaart is waarschijnlijk al ingelijst of ingekaderd.
|
|
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |