Mochila |
Reageer |
Autheur | |
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Oktober 2014 om 18:04 |
Hoi allemaal. Ik ben weer toegelaten op de site en heb mijn exuus aan geboden ik heb een veel te grote mond gehad. Maar het is nu weer goed gelukkig En nog wel een bedankje voor degene die mij aan het patroon hebben geholpen en dat wilden doen.het is weer toppie
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
kzallet zeggen. en nu dan zwijgen en knikken totdat het allemaal binnen is he Betty.
|
|
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee ik vind het echt wel een gezellige club hoor bep
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh was jij dat Betty,ik heb er niets van mee gekregen,maar las het vandaag
|
|
Groetjes jenny
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje, wat een gedoe. Ik ben blij voor jou, Betty, maar jemig, niks voor mij dat gezeur van een paar bazige types. Trouwens ... 't hele Facebook vind ik niks.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Facebook en Twitter? Nooit aan beginnen.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is het nadeel van facebook, ik zit ook op de Scheepjes CAL groep, wat een gezeur was het daar ook zeg. Er zijn vrouwen die meedoen maar nog maar net haken, en dan zijn er wat meer ervaren dames die die mensen belachelijk maken. Dat vind ik dan zo kinderachtig. Iedereen is ooit een keer begonnen, die ervaren dames ook, zouden zij het leuk hebben gevonden als ze toen ook waren uitgelachen?
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Nou .daar heb ik nog niets van gemerkt.en dat vind ik heel erg kinderachtig en dat ben ik volkomen met je eens.bovendien ,iedereen heeft hier moeite meegehad in het begin zelfs de ervarenste vrouwen hebben hiermee zitten stuntelen .stom om andere mensen uit telachen
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bedoel dat uitlachen meer bij de scheepjes Cal, bij de Mochila heb ik dat ook niet gemerkt, alleen dat ze daar niet tegen kritiek kunnen. Maar, het is er nu tenminste weer rustig, geen gezeur meer.
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Janne,heb jij de link naar die Duitse tas.die cal.of een foto van die tas alvast bedankt
|
|
Janne Marie
Post Options
Thanks(0)
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |