Bianca |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Oktober 2014 om 18:21 |
De Bianca is volgende week in de aanbieding bij Wibra. Het scheelt maar 30 cent per bol, maar op 10 bollen is dat toch mooi € 3.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze week dus. Niet alle Bianca is mooi, maar als je mooie treft, kopen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vorige week op de wibra koopavond tig bollen gekocht, 25% korting op alles :D
Vooral de groen gemêleerde vind ik te gek, daar ben ik nu een grote omslagsjaal van aan het breien :) Vraag me alleen af of het niet gaat pillen. Ook wil ik nog een mooie pin of broche of hoe dat ook heet kopen zodat de sjaal goed op de plek blijft zitten (ga ik dragen op kantoor waar ik het altijd koud heb maar mijn mede kantoorbewoners het liefst het raam nog open smijten). |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prideke als je een leuke pin tegenkomt? ben ook al een tijdje zoek.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij handwerkwinkels hebben ze ze volgens mij. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt,zal er eens gaan kijken.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Inventum heeft elektrische schouderdekens. Laat je baas maar dokken, als ie de boel koud wil houden.
Je hebt van die haarspelden om een knotje op te leuken, met een lange pin. Is dat iets? Tegen het uitglijden kun je hem omhaken. Bij ons op de markt is/was een sieradenkraam met van die kiltspelden met versiersels er aan. Dikke en dunne. |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
O Prideke, dat herken ik, ik had het ook altijd koud en had last van het lawaai van de langs scheurende auto's, toch was er iemand die altijd eigenwijs het raam open deed.
Nu heb ik het altijd (nu nog) wisselend ijskoud en snikheet (overgang denk ik), daarom draag ik het liefst een vest (die ik dan ook steeds uit en aan trek).
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
O,Janne mijn thermostaat heeft ook al jarenlang kuren.Krijg er wat van....
Ja Magtelt zoiets bedoel ik.. ik ga eens kijken bij de haarspullen en anders een keertje op de markt. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |