Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bianca

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bianca
    Posted: 03 Oktober 2014 om 18:21
De Bianca is volgende week in de aanbieding bij Wibra. Het scheelt maar 30 cent per bol, maar op 10 bollen is dat toch mooi € 3.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2014 om 20:22
Deze week dus. Niet alle Bianca is mooi, maar als je mooie treft, kopen.

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 19:59
Ik heb vorige week op de wibra koopavond tig bollen gekocht, 25% korting op alles :D
Vooral de groen gemêleerde vind ik te gek, daar ben ik nu een grote omslagsjaal van aan het breien :) Vraag me alleen af of het niet gaat pillen.
Ook wil ik nog een mooie pin of broche of hoe dat ook heet kopen zodat de sjaal goed op de plek blijft zitten (ga ik dragen op kantoor waar ik het altijd koud heb maar mijn mede kantoorbewoners het liefst het raam nog open smijten).
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 20:39
Prideke als je een leuke pin tegenkomt? ben ook al een tijdje zoek.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 08:25
Originally posted by engeline engeline wrote:

Prideke als je een leuke pin tegenkomt? ben ook al een tijdje zoek.

Bij handwerkwinkels hebben ze ze volgens mij.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 08:39
bedankt,zal er eens gaan kijken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 09:26
Inventum heeft elektrische schouderdekens. Laat je baas maar dokken, als ie de boel koud wil houden.

Je hebt van die haarspelden om een knotje op te leuken, met een lange pin. Is dat iets? Tegen het uitglijden kun je hem omhaken. Bij ons op de markt is/was een sieradenkraam met van die kiltspelden met versiersels er aan. Dikke en dunne.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 10:02
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik heb vorige week op de wibra koopavond tig bollen gekocht, 25% korting op alles :D
Vooral de groen gemêleerde vind ik te gek, daar ben ik nu een grote omslagsjaal van aan het breien :) Vraag me alleen af of het niet gaat pillen.
Ook wil ik nog een mooie pin of broche of hoe dat ook heet kopen zodat de sjaal goed op de plek blijft zitten (ga ik dragen op kantoor waar ik het altijd koud heb maar mijn mede kantoorbewoners het liefst het raam nog open smijten).
Frisse lucht en het toch niet koud hebben, wat wil een mens nog meer ?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 12:15
O Prideke, dat herken ik, ik had het ook altijd koud en had last van het lawaai van de langs scheurende auto's, toch was er iemand die altijd eigenwijs het raam open deed.

Nu heb ik het altijd (nu nog) wisselend ijskoud en snikheet (overgang denk ik), daarom draag ik het liefst een vest (die ik dan ook steeds uit en aan trek).
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 12:27
O,Janne mijn thermostaat heeft ook al jarenlang kuren.Krijg er wat van....
Ja Magtelt zoiets bedoel ik.. ik ga eens kijken bij de haarspullen en anders een keertje op de markt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns