Ongeluk |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Oktober 2014 om 18:12 |
Ik Side even melden dat mijn man een doosje voor mij aan het maken was en daarbij een drempel ngebruikte om er gleufjes in te maken geen geluk had hij heeft zijn pees doorgezaagd van zijn vinger en wordt vanavond nog geopereerd.en daarna komt er gips om.. En had natuurlijk ook veel pijn die armada man.ik voel mij erg. Schuldig al wil hij er niets van horen. Zo zie je een ongeluk zit in een klein hoekje
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel vervelend voor je man, maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen, zulke dingen kunnen gebeuren. En nu kan je hem verwennen en letterlijk dingen uit de hand nemen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
das balen!!!
heel veel beterschap en niet te veel pijn!! komt vas goed met manlief! |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
beterschap
|
|
oant Sjen
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte beterschap met jouw man,vervelend maar niemands schuld.Heeft hij even een paar weekjes geluk met de afwas.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dank jullie wel
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is niet zo leuk, sterkte voor jullie
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh dat was vast enorm schrikken voor jullie allebei. Maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal en gelukkig maar af en toe. Heel veel beterschap en verwen je mannetje maar af en toe nu.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het beste met je meneer. Verwen hem nu maar goed.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja idd in een klein hoekje, en veel is er ook niet voor nodig.
je kan misschien nog rap een draagdoek (mitella) haken om zijn hand naar boven te houden. |
|
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Hand is in het gips en een spalk.Mag denkt hij morgen weer naar huis
|
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte beterschap en hopen dat het goed mag komen.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van Harte Beterschap voor je man!
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps, heel vervelend, kan me indenken dat je je er naar onder voelt, sterke beiden en beterschap. Nu de verpleging in denk ik
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
En mocht hij mee naar huis?
|
|
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo dames.henk is vanmiddag thuis gekomen enheeft inderdaad gips en een spalk.Mag en kan voorlopig nietsdoen met de hand.En heeft veel pijn ,wel pijn stillers.kan broek niet alleen dichtmaken dus zeg ik wemoeten maar ff een joggingbroek kopen,maar dacht je dat nee hoor voor mij geen jogging broek alleen maar spijkerbroeken.Dus dat wordt nog wat.Ik hou jullie op de hoogte maar ben blij dat ie weer thuis is.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte hoor Betty, ook voor Henk !!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog steeds een eigenwijs dus. Zo ben je ook aan die hand gekomen meneer. Bretels kopen dan maar die houden de broek wel omhoog dan!
Veel beterschap en beter luisteren naar je vrouwtje hoor Henk. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
je kan ook een vogelkooitje klaarzetten voor als hij moest gaan vliegen
|
|
|
|
woollymammoth
Duizendpoot Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte, Betty en Henk!
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |