Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oeps

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Oeps
    Posted: 10 Oktober 2014 om 17:50
Ik heb mijn verslag van de creatieve dagen in de agenda hobbybeurzen gezet.

Na de hobbybeurs heb ik me door Ton, die me kwam halen, nog naar de Intratuin laten kruien, een caviabeeld, 5 emmers mezenvetbollen en een grote baal kattenbrokjes tegen haarballen.

Een kat die zich absoluut niet laat kammen, zelfs niet zich laat afdrogen, als ie nat is, wat moet je daarmee? Tonijn in water uit blik en speciaal voer. Die vetbollen gaan hard, ik wacht op de voedselconcurrenten, nl. de buren, die ook vogelvoer buiten hangen en zetten. Voorlopig zijn wij de enige.

Mooie stevige krabpalen hebben ze daar!!! We houden er één in gedachten, want de oude begin er haveloos uit te zien. De oude hebben we zelf verstevigd door twee paaltjes met touw ertussen te zetten, in plaats van die ene.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2014 om 20:20
Ah, ze gebruiken die krabpalen ook echt? We hebben op de rommelmarkt er ook weer een weggegeven. De vorige versie is ook al caceau gedaan. Het Perzisch tapijt is nou eenmaal aantrekkelijker.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 11:52
Ik had vor een ding staan waar je een aantal mezenbollen aan kon hangen. Maar toen we achter ratten hadden zei de verdelger dat ze ook op die mezenbollen afkomen, dus ik heb dat ding weggedaan en de emmer met mezenbollen aan de buren gegeven, liever de ratten bij haar dan bij mij (maar nog liever helemaal de wijk uit, het dorp uit, de provincie uit, het land uit).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 12:48
Wij hebben een hoge gladde ijzeren paal staan met haakjes voor de mezenbollen. En twee katse sumoworstelaars van 6 á 8 kilo. Dus ik denk dat ratten niet eens gaan proberen in die palen te klimmen. Archie heeft dat twee jaar geleden wel geprobeerd, toen we restjes kattenvoer in het vogelbadje legden, hem lukte het ook niet, maar het lukte hem wel ons hart te winnen. Dus nu is hij een huiskat geworden en hoeft niet meer moeilijke toeren uit te halen voor zijn eten. Een simpel mrew is genoeg.

Toen we nog 5 katten hadden stond er op drie verdiepingen een krabpaal, mijn zoon werkte in de vakanties bij de vuilnis en daar kwamen mensen gloednieuwe krabpalen bregen, cadeau bij een blad, maar kleurt niet bij het meubilair. Nou daar keken onze katten niet naar. We hebben ook krabplankjes onder de onderste tree van de zoldertrap, want die was erg aantrekkelijk, de flarden hingen erbij. Hele nieuwe vloerbedekking leek geen optie, dan was die tree zo weer bekrabbeld.

wat rozengeur.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 14:19
Ha ha Magteld, mijn kat laat zich ook niet afdrogen als ze van buiten uit de regen komt. Wel wil ze soms geaaid worden. 
Nu heb ik ontdekt dat als ik een stukje keukenrol klein opvouw tot het helemaal in mijn hand past en er niks uitsteekt,  ze niet doorheeft dat ze stiekem afgedroogd wordt als ik haar daarmee aai. Lamp
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2014 om 17:30
Dat is mijn truukje met een oude keukenhanddoek, om de hand wikkelen, aaaaai poes. Tot ie omkijkt, "Daar heb je die rottige handdoek weer!" Nekdruppels is ook zo'n crime, bij alletwee. Het lukt wel om ze in een hinderlaag te lokken en te druppen, maar daarna lopen ze nog een dag met de pootjes in de nek "Geen druppels a.u.b." Terwijl het zo weinig vocht is, een motregentje is veel natter. Soms hoef ik maar te zeggen Dag poes, en dan zetten ze het op een lopen, oortjes in de nek, "Druppelalarm"!

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.406 seconden.
Lang Yarns