Aanmoediging gevraagd |
Reageer |
Autheur | |
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Oktober 2014 om 09:11 |
In de keuken hebben wij een wit houten bankje staan met een kussen erop. Het kussen heeft nu een eenvoudige witte hoes en het is altijd de bedoeling geweest dat ik er een mooie hoes om zou haken.
Nu heb ik alle onderdelen voor het kussen klaar, maar durf hem niet in elkaar te zetten bang dat het toch niet past of niet mooi wordt. Stom natuurlijk, maar ja... Iemand een goede aanmoediging? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Do or do not, there is no try, zei master Yoda in Star Wars. Pak de naald en draad en zet de eerste steek, je kunt het!!!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je weet pas of je gelijk hebt als je het af hebt, en dan valt het vast heel erg mee, is het juist wel mooi. Past het niet dan kun je het misschien wel wat aanpassen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen doen x 50
is voor elke steek een aanmoediging |
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als de hoes wat te klein zou zijn, dus moeite om hem er om te krijgen, is zelfs prima. In het gebruik rekt het stof op. Ik was de kussens van het bankstel. Altijd moeite met ze er omheen te krijgen. Na een dag zitten ze al goed. Ben je heel onzeker? De hoes binnenste buiten op het kussen leggen en bij de naden vastspelden. Zie je ook al heel veel. Voor de rest: vertrouwen hebben in jezelf dat je alles goed gemeten hebt. Toch iets niet naar je zin? Verstand op nul en loshalen bij een of ander tv programma dat je toch al niet wilde zien!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hup! zet 'm op!
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kan het
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Go for it!
Van proberen kun je leren.
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
De enige manier om er achter te komen of het past is de boel in elkaar gaan zetten. Doodeng, maar echt te doen hoor. Probeer maar!
(wie zichzelf overwint is sterker dan wie een stad inneemt.)
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hup ermee!!! je hebt alles klaar. Dat is al 100 stappen verder dan al mijn fictieve projecten en ideeën.
|
|
Hanny
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gewoon beginnen |
|
Geotje
Post Options
Thanks(0)
|
Na al deze lieve aanmoedigingen begint de moed te komen om er aan te beginnen, maar niet vanavond. Ik heb een hele drukke dag gehad en zit nu met een simpel breiwerkje op de bank. Echt morgen ga ik er aan beginnen!
|
|
woollymammoth
Duizendpoot Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Morgen doen, hoor, anders blijf je er tegen opzien. Lukt vast!
|
|
Geotje
Post Options
Thanks(0)
|
Baby naar bed, man met kleuter het huis uit, goede muziek en een lekkere pot thee. Goede setting om nu toch echt te beginnen. Pak vol goede moed alle onderdelen, eerste tegenvaller die stomme draadjes moeten nog weggewerkt worden
Oké, wie a zegt moet ook b zeggen. Kom maar op met die draadjes! Inmiddels zijn alle draadjes weg, heb ik de eerste naad al drie keer uitgehaald, maar ik ga nog steeds vooruit. Doel is om eind van de week het kussen helemaal klaar te hebben. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat is dan vanavond al want bij mij begint de nieuwe week op maandag.
|
|
|
|
Geotje
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
oké voor u mag de nieuwe week op zondagmiddag beginnen.
|
|
|
|
Geotje
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig maar, want het is inmiddels weer over met de rust.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |