Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tip Weer een nieuwe rage ??

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tip Weer een nieuwe rage ??
    Posted: 12 Oktober 2014 om 10:11
weer eens iets anders dan elastiekjes
Ik heb deze niet gemaakt. ze zijn bedoeld als voorbeeld

http://www.youtube.com/watch?v=zGZL7qpkdNI

http://sieradenmaakster.nl/kumihimo/
oant Sjen
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 10:36
Wat zijn die allemaal mooi!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 20:50
prachtig
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:01
ach, kheb nog scoubidou draadjes van de vorige rage..maar m'n oudste is nog volop aan de (echte) Rainbowloom hoor, nu met verschillende kerstgroepjes bezig voor de kadomarkt tzt...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:03
Deze is toch al van twee jaar geleden?
De loom ligt jier trouwens ook al in een hoek, dat is ook over.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 21:13
Ik las wel iets over breien op die loom, het zal wel op You tube staan. Ik heb zelf rechte en ronde breilooms, dus geen dwingende behoefte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 22:55
Marlene ik heb nog wel een paar zakjes stokjes voor haar.als je maar zegt wanneer je ze komt halen en of het om bepaalde kleuren gaar l gr van Betty
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 22:57
Zo maken wij het koord van katoen voor de mochila tas bloemetje
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 22:58
Mooi, Bloem! 
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 23:05
lief van je Betty maar ze gebruikt tegenwoordig de originele Rainboowloomstiekjes, de andere gingen snel kapot, werden voos op z'n ouderwets gezegd...dit zijn nogal dure krengetjes maar alla, haar hobby mag wat kosten, toch en ze verdient d'r eigen centen...;-) Hoe gaat het met Henk???
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2014 om 23:33
Ja ,morgen terug naar ziekenhuis gaan ze verder kijken.hij denkt zelf dat hetnietgoed is want krijgt er steeds stekendoorheen .dus morgen even afwachten. Bedankt gr Betty
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 09:43
Originally posted by BettyKleien BettyKleien wrote:

Zo maken wij het koord van katoen voor de mochila tas bloemetje

dat had ik gezien. en kwam dit tegen, toen ik opzoek was naar een schijf
oant Sjen
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 10:13
Ben jij ook met een tas bezig dan bloemetje?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 10:32
Nou, ik heb een koord voor de tas gemaakt met de kumihimo schijf. Wat een saai werk is dat zeg, nee dat wordt mijn hobby niet.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 10:41
nee ik ben met ander experiment bezig.

http://www.basketsfromafrica.com/items/zulu-ilala-palm-baskets/list.htm?1=1
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 13:30
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Nou, ik heb een koord voor de tas gemaakt met de kumihimo schijf. Wat een saai werk is dat zeg, nee dat wordt mijn hobby niet.
Mijn tante T maakt er kettingen mee, met hier en daar kralen ertussen, dat ziet er altijd
heel boeiend uit.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 13:36
dat zijn mooie manden bloem, ik zou ineens die van vierduizend vijfhonderd dollar maken dan heb je zeker en vast waar voor je geld.
is me dat duur als je zo'n mand wilt kopen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 13:43
Originally posted by bep bep wrote:

dat zijn mooie manden bloem, ik zou ineens die van vierduizend vijfhonderd dollar maken dan heb je zeker en vast waar voor je geld.
is me dat duur als je zo'n mand wilt kopen.

Ik wil ze niet kopen .maar haken.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 13:56
awel ja en daarmee dat je waar voor je geld krijgt als je ineens de duurste maakt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 13:59
Mochilla maar dan anders
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns