Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nog meer in de planning

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nog meer in de planning
    Posted: 13 Oktober 2014 om 10:17
Zo, ik heb nog niet genoeg om af te maken: de over the rainbow deken, de dreambird, een sneeuwvlok granny deken (vraag me trouwens af of die ooit wel zal afmaken), een rode granny deken (denk trouwens dat deze ook nooit afgemaakt gaat worden), de Mochila CAL tas, de Scheepjes CAL deken, een aantal sieraden waar ik al aan begonnen was. En dan heb ik nog wat dingen op mijn "to-do" lijst.
Ja, en dat was niet genoeg in de planning, ik heb ook nog maar het patroon van een cape met manchetten besteld.
Dit vest:  Deze cape bedoel ik

En ik maak hem met dit garen:

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 10:34
dat gaat mooi zijn en zo te zien zal 1 rijtje haken een hele dag duren.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 11:09
dat word een hele mooie warme stola/cape !!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 09:51
Nu hopen dat de wol snel komt. Het komt uit Engeland en zou al onderweg zijn :)
Niet dat ik niks te doen heb, maar ik wil het garen graag in het echt zien, kleuren zijn vaak zo anders.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 10:11
Wat een leuk patroon en wat een mooi garen,snap dat het spannend is,wachten op zo iets moois,ik kan al genieten als postnl de wol van zeeman brengt of skynet van Yarn. Ben benieuwd als het af is,
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 20:32
Hoe is het met de dreambird? Daar heb ik toen je er over schreef ook garen voor gekocht, maar uiteraard ligt die nog in een verre hoek.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2014 om 20:17
Ohh wat een leuk patroon en mooie wol! Waar heb je het patroon van als ik vragen mag?
Heb je je wol al binnen ondertussen?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2014 om 22:03
dat ziet er allemaal goed uit. En ik wil wel graag het eind resultaat zien.
oant Sjen
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2014 om 23:21
Oh, das een mooie! Mooie wol heb je er ook voor uitgezocht. Hoop voor je dat ie snel komt en voor ons dat je snel het resultaat kunt showen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 10:53
De wol is al binnen. Had er gisteravond laat even tijd voor om het te proberen. Moet zeggen het haakt prima dit garen alleen ben ik niet blij met mijn haaknaald. De grootste naald die ik thuis kon vinden was nr. 5 en je zou 6,5 nodig hebben. Toen heb ik hier in de handwerkzaak een Addi naald gekocht nr 6. Maar dat vind ik maar een onhandige naald, hij is zwaar ligt niet lekker in de hand. Ik gebruikte de laatste tijd clover naalden, die vind ik veel prettiger haken. Maar nu moet ik het maar met deze naald doen, zucht.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.686 seconden.
Lang Yarns