Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe hobby

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nieuwe hobby
    Posted: 15 Oktober 2014 om 13:42

'k denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden, alleen nog een handtekening uitvinden.

Dat is wel maf hetgeen die kan.

http://www.zita.be/nieuws/bizar/3554861_straatartiest-maakt-wonderlijk-mooi-kunstwerk-video.html?hkey=e2b8857979b1196371d6c8cdb349291a
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 14:07
Je kunt dit wel niet gezellig op de bank of in het zonnetje in de tuin doen Bep! Denk je ook aan speciale kleding!!! Die kan daarna gelijk de vuilnis in.
Maar alle gekheid op een stokje. Het is wel leuk wat hij maakt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 14:22
maar het heeft alleen maar voordelen
ge moogt altijd met vuile versleten kleren rondlopen. (voor als ge ineens inspiratie krijgt)
de werkplek neemt niet veel plaats in (een grote kartonnen deksel)
de verfbussen passen in een kartonnen doos (vlug opgeruimd want is al opgeruimd)
het roken wordt afgeleerd omdat ge van de verf waarschijnlijk high wordt.
ge geraakt van uw oude gazetten vanaf
en uw nagels hebben elke keer een ander kleurke.

ik zie alleen maar voordelen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 15:42
O wat een kunstenaar!!!! Zou het meteen boven mijn openhaard hangen.Ik hou hiervan! Dank je Bep voor het delen!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 15:51
op naar rome dan, daar zou hij op de straat zitten. of wachten totdat mijn eerste kunstwerk af is.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2014 om 16:26
Bep.als het net zo mooi wordt als dat van hem,kom ik m ophalen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 08:29
Ja Bep, we wachten op jou kunstwerken. Zorg wel als je het filmt dat je er zelf ook op komt, ik wil jou wel zien met al die verf op je lijf. En roken zul je dan zeker niet doen, veel te gevaarlijk in de buurt van die spuitbussen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 11:03
dat heet nou googlen met spuitbussen!!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 11:11
Dank je Bep, heel mooi.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 16:13
He dit ken ik , dat heb ik in italie gezien. Ik heb daar met open mond staan kijken van wat die man allemaal kon met een paar spuitbussen en sjablonen. Moest er uiteindelijk met een hoestbui bij weglopen ,wat een gassen komen daar bij vrij zeg. Ja stom van mijzelf moet je ook niet met je mond open gaan staanπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 16:41
Leuke link. Bedankt, Bep!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 17:14
werkelijk fantastische.om jaloers op te worden.
bedankt Bep
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 17:56
Originally posted by fleurtje48 fleurtje48 wrote:

He dit ken ik , dat heb ik in italie gezien. Ik heb daar met open mond staan kijken van wat die man allemaal kon met een paar spuitbussen en sjablonen. Moest er uiteindelijk met een hoestbui bij weglopen ,wat een gassen komen daar bij vrij zeg. Ja stom van mijzelf moet je ook niet met je mond open gaan staanπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

dat is er ook ene die zorg draagt voor het milieu, co2 op peil houden en dan ga jij dat allemaal inademen. Dus er zijn er verschillende die dat straatamusement uitoefenen. En maken ze allemaal hetzelfde of zijn er ook andere? Ik heb bv hier nog een vendiagram liggen maar als dat al gemaakt is moet ik iets anders verzinnen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.172 seconden.
Lang Yarns