bbq |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Oktober 2014 om 14:30 |
degenen die nog moeten bbqen, vlug zijn want hier (antwerpen) ziet het al zwart ofwel is het ergens aan het branden.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je het alarm nr al gebeld ?? Het doet me denken aan wat hier aan het begin van de zomervakantie is gebeurd . Iedereen dacht ze zijn zeker ergens aan het bbq . Tot iemand het toch wel erg hinderlijk begon te vinden . Toen was het mooi te laat en sloegen de vlammen uit het schooldak De school is afgebrand en momenteel wordt er in containers lesgegeven . Het was wel de oudste chr school van Nederland
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
weer een stukje geschiedenis verdwenen dan. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De huisband probeert de bbq aan te krijgen. Ik meld daar wordt het erg donker aan de lucht - hij reageert met haha en denkt
dat ik een grapje maak. Straks wordt het nog bbq-en onder het afdak
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan u het heuglijke nieuws melden dat het zwarte dat uit zuidwestelijke richting kwam zich helemaal naar het noordoosten heeft verplaatst en dat hetgeen nu afkomt egalig grijs is.
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik kan melden dat hier de zon nog volop schijnt. Hoewel vanuit de richting België wordt het donkerder.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het komt momenteel met bakken uit de lucht, gelukkig had ik het meeste al achter de kiezen. Nu staan er onder het afdak 2 schaaltjes
met appeltjes & rozijnen tussen de kooltjes. Ik hoop dat de bui over is voor ze weggekwijnd zijn
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
hier is het nog altijd droog maar dat zwart is dus ginder aan het vallen en het egalig grijs is ook aan het wegtrekken. Seffens mijne was toch maar binnenhalen.
|
|
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier begint net weer de zon te schijnen, raaar weer.
Wel mooi effect met de rode/gele bomen
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
We hebben het hele weekend prachtig mooi warm (24 graden) weer gehad. Nieuwe geitenstal gebouwd, voor als de bok op bezoek komt. Maar de bbq hebben we niet aangedurfd, er lag ook niets bij de Delhaize vanwege de staking. Dus toch maar de winter kaasfondue, we hebben de originele Zwitserse kaas weten te scoren moitié-moitié, gaat smullen worden!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |