Magtelts creaties....gedoneerd tbv |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Oktober 2014 om 21:54 |
de Kika en het K.W.F. . . . de zoveelste goed gevulde doos die Magtelt en Ton mijn kant op deden komen de afgelopen jaren ... in grote dankbaarheid ontvangen....zie hier Magtelts creaties en andere zaken...
![]() ![]() en als klapper een ''roodkapje'', neergezet tegen de door mijn dochter gehaakte omslagdoek maar ze is nu een 2e aan het maken voor me, met Fenna .. ze kwam tekort, vraag op het forum en WIE had er bollen in de doos gestopt..juist: Magtelt..hóe dankbaar kun je zijn met zo'n hartverwarmende zending . . ![]() Naschrift: het is een ''tic'' van mij om poppen die ik krijg of in de kringloop koop in de nek (of op hun rug) te kijken naar een merkje en Magtelt schreef wel dat het een Made In France pop is maar het is een ''merkpop'' Maggy, GéGé 5PL..zó leuk om dan het internet af te struinen en daarover te lezen of andere GéGé poppen te zien..! |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Schattig allemaal.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel mooi
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
heel leuk
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
O,wat leuk! en veel, mooi gemaakt en erg lief van Magtelt!
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Mooi alles
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dus als ik alles een beetje goed gevolgd heb heeft Magtelt, allemaal blote poppen terug voorzien van deftige kleren, slaapzakken, mutsjes, draagmand. Gehaakt, gebreid en genaaid zo te zien (roodkapjepop).
Pluim voor de maakster en nota voor de ontvangster : een goede verkoop van deze exclusieve exemplaren. Magtelt, ge moogt u gerust een speekselmedolle geven (mondvloeistofmedaille). dat doen wij als we fier zijn op iets dat we zelf gerealiseerd hebben. deze gewoonte begint wel in onbruik te geraken maar ik vind dat die juist terug in voege moet gebracht worden. |
|
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Hartstikke goed Magtelt en de goede doelen zullen er wederom heel blij mee zijn!
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Mooi gemaakt allemaal!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23697 |
Ik kijk poppen ook in de nek, maar verder dan Zapf kom ik meestal niet. Het is wel opvallend dat merkpoppen lievere gezichtjes hebben. Roodkapje had al een jurk en schort, daardoor kwam ik op het idee van het rode capeje. Ze heeft ook een moderne outfit. Ik vind het heerlijk om een tijdje te spelen met een pop, haken en breien voor haar, en dan is het genoeg. Fijn dat ze dan door kunnen reizen naar Marlene.
Marlene, ik had nog vergeten te zeggen, dat die gehavende lappenpop een Hollie Hobbie is, ik heb die van mijn dochter in het blauw. Ik heb haar twee maal gewassen, maar ik denk dat het roestvlekjes zijn. Ik dacht, omdat je van Monchichi hield, dat je ook van de ouwe trouwe Hollie zou houden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Hahaaa, dat had ik al ''gespot Maggie, die H.H., een dótje . . ze ziet er inderdaad gehavend maar wel schoon uit ! En net als jij zet ik de poppen eerst een tijdje in m'n zicht en daarna mogen ze verder . . .
maar jouw rozengeur BLIJFT er aan hangen (zie je kwootje;-) |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Ik kan me voorstellen dat je met zoveel moois blij bent en de goede doelen nog meer.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
dat ze bij de verkoop maar een hoop op mogen brengen!!!
leuk gemaakt magtelt |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Héél mooi gedaan!!!
|
|
![]() |
|
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Wat ontzettend lief!👍
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14104 |
Wat mooi allemaal. Een grote pluim voor Magtelt. En veel sucecs bij de verkoop.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ziet er allemaal heel mooi uit.
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Wat mooi.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Wat leuk die poppedingetjes. Mooie werkjes.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Leuk zeg! en leuk die Roodkapje!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |