Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Autootjes haken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Autootjes haken
    Posted: 22 Oktober 2014 om 19:45
Vanmiddag voor het eerst in minstens een jaar zowaar anderhalf uur voor mezelf: woensdagmiddag zoals altijd vrij, maar nu al het nageslacht naar verschillende feestjes, en mijn geliefde naar zijn werk. Wow! Allerlei nuttige en noodzakelijke boodschappen gedaan zoals het hoort en aan het einde dan toch maar even de Veritas binnen, alleen om te kijken natuurlijk. Bleek dat ze daar het boekje autootjes haken van Christel Krukkert hadden, en om onbegrijpelijke redenen verloor ik me daarin , kwam tot de ontdekking dat ik te laat zou zijn om mijn zoontje op te halen, dus ik kon ėcht niet anders dan ermee naar de kassa lopen. Snel terug, overweg dicht, drie treinen lang, dus inderdaad de laatste om mijn zoontje op te halen. En ja, het onvermijdelijke: hij zag het boekje dat ik snel op de voorstoel gegooid had, en constateerde dat hij die allemaal heel cool vond, en ze ook wilde hebben.
Zucht. Garen genoeg, projecten genoeg, nu nog de tijd vinden...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 20:03
en nu hij ze al gezien heeft is het ook geen optie meer om het 's avonds in het geniept te doen, zodat 'mooiweervandaag' ze kan meebrengen.

of is het 'slechtweervandaag'?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 21:35
Hmmmm, heb nog nooit een brei- of haakpiet gezien...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 22:27
ah nee dat kan ook niet want die blijven in spanje heel het jaar haken en breien omdat ze er anders niet komen en dan krijgen ze onder hun voeten van de brompiet die ook daar blijft.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2014 om 20:27
Ah, die mogen gewoon zwart zijn?

De papa heeft hem opgestookt dat mama een groot verkeersbord (die zstaan er ook in) moet maken, zodat hij het enige kind ter wereld met een knuffel verkeersbord of stoplicht gaat zijn.
Ik moet zeggen, het is een origineel idee, een knuffelstoplicht.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns